Gjest Finnes det? Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er ute etter en dokumentmappe hvor jeg må få plass til en 15,4" laptop. Gjerne en avstivet deler med glidelåslomme, et rom til og plasser til tlf, penner osv. Nå er jeg en kresen person som gjerne vil ha skinn - som holder. Selvsagt faller jeg helt pladask for det som kommer fra The Bridge og Leonhard Heyden, men disse er dyre selv på eBay (takket være mums/tollregler). Er ikke ute etter en typisk pc-veske, men noe mer elegant - type briefcase design. Kjøpte noe billig på eBay, men det viste seg å være fornuftig å betale lite for... Kanskje det bare er å spare... Men å kjøpe noe sånt til flerforldige tusen er ikke helt meg. Samtidig er jo disse sakene laget for å holde... Jeg har hatt en i skai, som ikke var så dyr. Etter et par års flittig bruk så den ikke ut. Noen som vet om noe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/360357-dokumentmappe-i-skinn-til-folkelig-pris/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.