Gjest syttentretti Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Dere som så det i kveld,var Carlos som er gift med Gaby ,den gamle Carlos? Syns liksom det var en forandring der. Han gamle var liksom mye rundere og kraftigere. 0 Siter
Gjest mmmkkk Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Jeg tror det må ha vært en ny skuespiller! Men han var flink til å etterlikne personligheten til den "opprinnelige" Carlos. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Det var da samme person? Han hadde bare tatt skjegget... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Selvfølgelig var det samme person? Han hadde bare tatt skjegget 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Jeg syns også han så mye slankere ut! 0 Siter
Gjest Bitter, old and nasty Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 http://abc.go.com/shows/desperate-housewives/bio/carlos-solis/24727 Nei tenk at noen er så frekke at de slanker seg... Slik at idiotiske nordmenn med behov for briller får noe å lure på i noen timer! 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Ja, jeg ble veldig forvirret... det der var liksom ikke Carlos? Men kan slanking og å ta skjegget forandre en person så mye? Syntes øynene så annerledes ut også? Hmmm savner gamle Carlos jeg, den litt bamsete... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.