Gå til innhold

Jeg trenger ei stor veske (tversover)

Anbefalte innlegg

Gjest <3utpåtur<3
Skrevet

Ei stor veske med plass til det meste. Den skal være med på storbytur, og jeg går aldri med slikt ellers. Da går jeg med ei mindre veske, eller en sekk på ryggen (som jeg forstår er litt på viddene, når en skal innta en by).

Den skal romme: mini-toalettmappe/sminkepung, speilreflekskamera, ei bok, lader, rot og skrot, dill, dall, liten paraply. Ja, dere vet... Jeg må ha plass *s*

Videoannonse
Annonse
Gjest Modern77
Skrevet

Åh kan du ikke kjøpe min fra Friis som jeg fikk i en kampanje fra et blad... den er SVÆR, den har hanker, men også en reim man kan feste i den så man kan ha den tvers over på skuldrene. Den har innebygd mobillomme osv... svart "skinn"....

Den var jo bare så SVÆR...

Gjest interrailer
Skrevet

Jeg hadde satset på en liten sekk var jeg deg. Jeg har reist på interrail og var innom mange storbyer. Det ble mye gåing og det blir tuuungt etterhvert å gå og dra på det du ramset opp der. I tillegg kommer du sikkert over noe du bare _må_ ha som skal oppi veska. Sats på en liten sekk til sightseeing på dagtid, og en mindre veske når du skal ut på kveldstid.

Er det bare en veske du trenger til kortere turer finnes det massevis av store vesker. Problemet med de fleste av dem er at de har bare ett rom. Ergo roter alt seg sammen og du finner ingen ting, og ender opp med å dra ut den ene tingen etter den andre for å finne visa-kortet. Jo større veskene er, jo mer vil vi dra med oss "fordi vi har jo plass likevel".

Min veske er ca på størrelse med et A4-ark, har tre større rom og to smålommer med glidelås. Jeg har plass til lommebok, mobil og "det vanlige", i tillegg til paraply, drikkeflaske og en bok. Perfekt for mitt bruk. Men den blir tung nok å dra på den også om jeg går lenge på shopping f.eks.

Skrevet

Finnes vel mengder av slikt, spørs hvor mye det har å si hvordan den ser ut og hvor mye du vil betale :).

Finnes mye fint i skinn, men det er jo ganske dyrt og dessuten tyngre enn i syntet.

Om vekt og ikke minst pris ikke er så nøye er jo f.eks. denne fin :-)

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5484/5628/category/

Åh så mye fint som kommer til våren!

Jeg har et gavekort på Mulberry jeg kom jeg til å tenke på nå.. men så er det det å bestemme seg for noe når det er så mye man har lyst på :-)

Skrevet

Finnes vel mengder av slikt, spørs hvor mye det har å si hvordan den ser ut og hvor mye du vil betale :).

Finnes mye fint i skinn, men det er jo ganske dyrt og dessuten tyngre enn i syntet.

Om vekt og ikke minst pris ikke er så nøye er jo f.eks. denne fin :-)

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5484/5628/category/

ÅÅÅ wow her var det mye å sikle på, men de prisene der er ikke for hvemsomhelst ;)

Skrevet

Det blir altfor tungt å dra rundt på alt det der i en skulderveske. Ta heller en liten sekk.

Gjest Elextra
Skrevet

Det blir altfor tungt å dra rundt på alt det der i en skulderveske. Ta heller en liten sekk.

Egentlig enig med deg - det var vel mye å skulle drasse med seg i veske hele dagen. Mye lettere å bære det på ryggen.

Skrevet

Oi, det var veldig mye å gå rundt og bære på i en skulderveske! Mye bedre med sekk.

Hvem er det som har sagt at det er helt feil med ryggsekk når man er på storbyferie?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...