Gå til innhold

Vond "fot" etter fotballsparking

Anbefalte innlegg

Gjest fotballmora

Jeg har en sønn som har så vondt i kulen som er vedsiden av ankelen, på innsiden. Ojojoj, dårlig forklart, men forhåpentligvis skjønner dere.

Han har muligens hatt for små sko og nå gjør det vondt. Det blir bare verre og verre. Han har tatt pauser,men det hjelper ikke.

Hva kan dette være? Er det noen fotballspillere der ute som har hatt noe lignende og som kan gi råd? Han kom fra trening nå og var helt knust fordi han har så vondt. Han er 14 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360404-vond-fot-etter-fotballsparking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan muligens være en form for "schlatters" det siiter ikke bare i knærne. Jeg ahr en håndball gutt på 12 år somklagerover vondt på nesten samme sted som din sønn. Forklaringen vi fikk fra legen var at skjelettet hans vokser så fort så det oppstår "glipper" i leddene. Legen mente det ville gi seg når gutten blir eldre og ikke vokser så mye.

Jeg råder deg til å ta sønnen med til en fysioterapeut med idrettsmedsin som spesialfelt. De er veldig flinke på den slags problematikk

Gjest fotballmora

Det kan muligens være en form for "schlatters" det siiter ikke bare i knærne. Jeg ahr en håndball gutt på 12 år somklagerover vondt på nesten samme sted som din sønn. Forklaringen vi fikk fra legen var at skjelettet hans vokser så fort så det oppstår "glipper" i leddene. Legen mente det ville gi seg når gutten blir eldre og ikke vokser så mye.

Jeg råder deg til å ta sønnen med til en fysioterapeut med idrettsmedsin som spesialfelt. De er veldig flinke på den slags problematikk

Ok, han har slatters i kneet. uff, jaja, da bærer det avgårde til lege igjen da.

For jeg tenker at slike "skader" man får av for trange sko, de går over ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...