Gå til innhold

Anbefal en god koffert

Anbefalte innlegg

Gjest må ha ny koffert
Skrevet

Gjerne lett, 4 hjul, utvidbar?

Hvilken er din favoritt? Større en kabinstørrelse.

Fortsetter under...

Gjest luftslott
Skrevet

Roncato har fått gode resultater i tester og koster mindre enn f.eks Samsonite, men er likevel kvalitet. Kommer i flere modeller, både hard case og myke. Jeg kjøpte min hos Morris, den er utvidbar. Nå var det en billigmodell på kampanje så jeg må kjøpe skikkelig lås, men generelt er Roncato veldig gode:-)

Skrevet

Neste gang jeg skal kjøpe koffert, kommer jeg til å kjøpe en som har en lav egenvekt. Reiste med en helt tom koffert til London, og den veide nesten fire kilo! Ikke rart vekta fort kommer opp i 15-16 kilo når man drar på tur og shopper litt...

På Obs har de noen til 999 kroner nå, med fire hjul. Sju års garanti, så jeg... men passet ikke lommeboka akkurat nå. Virket veldig ok! Husker ikke merket, men var fra Camden Town. Mulig de ligger på nett? Ikke var de veldig tunge heller, og størrelsen var helt akkurat passe for min del, i alle fall. Virket nokså romslig..-

Gjest luftslott
Skrevet

Roncato har fått gode resultater i tester og koster mindre enn f.eks Samsonite, men er likevel kvalitet. Kommer i flere modeller, både hard case og myke. Jeg kjøpte min hos Morris, den er utvidbar. Nå var det en billigmodell på kampanje så jeg må kjøpe skikkelig lås, men generelt er Roncato veldig gode:-)

Fant kampanjemodellen her! http://www.morris.no/

Skrevet

Samsonite Cosmolite. Lett å trille, lett i seg selv, finnes i mange farger, osv, osv. Helt genial. Har selv flere av den. (Store og en kabin).

Eneste drawback- svinedyr. Ca. 2300,- for den minste kabinmodellen.

Gjest Elextra
Skrevet

Samsonite Cosmolite. Lett å trille, lett i seg selv, finnes i mange farger, osv, osv. Helt genial. Har selv flere av den. (Store og en kabin).

Eneste drawback- svinedyr. Ca. 2300,- for den minste kabinmodellen.

Har også den og er kjempefornøyd. Særlig bra at den er så lett, og samtidig sterk.

Men den kan jo ikke utvides, slik trådstarter ønsket.

Annonse

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt en i sånn "hardplast". Syns selve kofferten tar mye plass innvendig, og jeg liker å kunne få pressa ting ned i kofferten. Hehe. De myke vider seg jo litt mer ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...