Gå til innhold

Ett års fengsel for frivillig sex

Anbefalte innlegg

Gjest anti-feminist
Skrevet

Den svenske feminist-justisministeren er ikke fornøyd med at menn som har frivillig betalt sex med kvinner slipper unna med bøter.

Sex med kvinner skal nå kunne straffes med ett års fengsel i Sverige.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8473817.ab

Sex er det mest naturlige som finnes. Å straffe de som velger å kjøpe fra villige selgere er merkelig. At er slikt forslag skal komme fra en høyre-regjering er enda merkeligere.

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jaja, laissez-faire og alt det der... DOL består av meg, Sør, en gjeng kranglete objektivister, og resten er husmødre.

Skrevet

Jaja, laissez-faire og alt det der... DOL består av meg, Sør, en gjeng kranglete objektivister, og resten er husmødre.

:-)

Skrevet

Sett i forhold til hvordan man straffer de som utover virkelige overgrep mot barn, voldtekter osv, så blir jo dette litt latterlig. Da må i såfall andre straffer også blir mye strengere.

Skrevet

Neida, jeg bare tulla jeg. :-)

Hehe, sikkert mye sant i den der. Jeg tror jeg vil være i "husmorkategorien" idag. I morgen kan jeg kanskje diskutere litt andre ting igjen :)

Skrevet

Men hva er du da, hvis du ikke er sør, objektivist eller husmor?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Men hva er du da, hvis du ikke er sør, objektivist eller husmor?

I'm the crybaby.

Skrevet

Man får håpe de har plass og ressurser nok til å fengsle horekunder et helt år da...!

Gjest Elextra
Skrevet

''Sex er det mest naturlige som finnes''

Likestiller du kjøpesex og sex blant to likeverdige frivillige?

Det er to helt ulike ting. Myten om den lykkelige horen som får betalt for favoritthobbyen sin er nok betydelig overdrevet.

Skrevet

Enig i at dette er helt sykt.

Synes forøvrig at hele loven faller på sin egen urimelighet når man altså tillater å selge, men ikke å kjøpe, akkurat samme tjeneste!

Enten får det være lov både å kjøpe og selge, eller så bør begge deler være like forbudt og straffbart. Noe annet virker bare tåpelig, synes jeg...

Gjest pølsenn
Skrevet

'' DOL består av meg, Sør, en gjeng kranglete objektivister, og resten er husmødre.''

Noen ganger skulle man tro dette forumet var internforumet til SVs sentralstyre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...