Gjest anti-feminist Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Den svenske feminist-justisministeren er ikke fornøyd med at menn som har frivillig betalt sex med kvinner slipper unna med bøter. Sex med kvinner skal nå kunne straffes med ett års fengsel i Sverige. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8473817.ab Sex er det mest naturlige som finnes. Å straffe de som velger å kjøpe fra villige selgere er merkelig. At er slikt forslag skal komme fra en høyre-regjering er enda merkeligere. 0 Siter
Nord og ned Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Sverige er ramponert av den røde horde. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Jaja, laissez-faire og alt det der... DOL består av meg, Sør, en gjeng kranglete objektivister, og resten er husmødre. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Jaja, laissez-faire og alt det der... DOL består av meg, Sør, en gjeng kranglete objektivister, og resten er husmødre. :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 :-) Neida, jeg bare tulla jeg. :-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Sett i forhold til hvordan man straffer de som utover virkelige overgrep mot barn, voldtekter osv, så blir jo dette litt latterlig. Da må i såfall andre straffer også blir mye strengere. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Neida, jeg bare tulla jeg. :-) Hehe, sikkert mye sant i den der. Jeg tror jeg vil være i "husmorkategorien" idag. I morgen kan jeg kanskje diskutere litt andre ting igjen 0 Siter
megler Smekk Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Jaja, laissez-faire og alt det der... DOL består av meg, Sør, en gjeng kranglete objektivister, og resten er husmødre. Men hva er du da, hvis du ikke er sør, objektivist eller husmor? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Men hva er du da, hvis du ikke er sør, objektivist eller husmor? I'm the crybaby. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Man får håpe de har plass og ressurser nok til å fengsle horekunder et helt år da...! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 ''Sex er det mest naturlige som finnes'' Likestiller du kjøpesex og sex blant to likeverdige frivillige? Det er to helt ulike ting. Myten om den lykkelige horen som får betalt for favoritthobbyen sin er nok betydelig overdrevet. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Enig i at dette er helt sykt. Synes forøvrig at hele loven faller på sin egen urimelighet når man altså tillater å selge, men ikke å kjøpe, akkurat samme tjeneste! Enten får det være lov både å kjøpe og selge, eller så bør begge deler være like forbudt og straffbart. Noe annet virker bare tåpelig, synes jeg... 0 Siter
Gjest pølsenn Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Jaja, laissez-faire og alt det der... DOL består av meg, Sør, en gjeng kranglete objektivister, og resten er husmødre. '' DOL består av meg, Sør, en gjeng kranglete objektivister, og resten er husmødre.'' Noen ganger skulle man tro dette forumet var internforumet til SVs sentralstyre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.