Gjest gråter av sinne Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Faen. Jeg har laga et dokument, satt av plass til bilde i høyre hjørne, og får ikke til å sette inn bildet. Dritsur. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hvis du spør litt penere kan det jo hende noen her får lyst til å hjelpe deg? 0 Siter
Gjest litt lavere blodtrykk nå Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hvis du spør litt penere kan det jo hende noen her får lyst til å hjelpe deg? Vær sååååå snill! *spør bedende* ;-* 0 Siter
Mirabell Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Velg "Insert" og trykk på "Picture"-knappen. 0 Siter
....AV Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hva har du prøvd og hva er det du ikke får til? 0 Siter
Gjest litt lavere blodtrykk nå Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hva har du prøvd og hva er det du ikke får til? Jeg fikk ikke til å finne ikon for plassering av bildet (hvor på dokumentet jeg skulle ha det). Jeg fikk heller ikke til å kopiere bilde fra datamaskina. Det løste seg ved at jeg hadde samme bilde i et annet dokument, og kopierte det. Men jeg lurer fælt på hva som var feil i første forsøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.