Gjest Huff og huff og huff!!! Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Nå blir jeg så fortvilet! Jeg har en 6 åring som ble tørr; dag og natt, som 2 åring. Mellom 3 og 4 år begynte hun å tisse på seg på natta igjen og fikk flere og flere uhell om dagen også. Det ble så konsekvent på nettene at vi måtte begynne med nattbleie igjen. De siste to årene har hun fortsatt med dette. I tillegg at hun hatt problemer med å holde på avføringen til tider og noen ganger virker det som om hun ikke orker å gå på do, gidder rett og slett ikke. Hun er ganske følsom som type og veldig oppegående innen det meste. Nå de siste kveldene har hun tatt på seg bleia før hun pusser tenner og ikke gått på do -istedet tisser hun i bleia! Mens hun er våken! Hva er dette? Hvorfor gjør hun det? Vi har prøvd klistremerker, belønning," moralpreken" mm uten noe særlig hell. Bæsjingen har blitt bedre. Det virker heller ikke som om det plager henne noe særlig. Jeg blir litt stresset av det noen ganger, og det merker hun nok. Spesielt når hun bevisst tisser i bleia. Blir bare så frustrert. Hun begynner på skolen snart!! Trenger råd!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nabo av jenta Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg kjenner en familie med datter som hadde like problemer med deres datter. Det gikk på årevis med klistremerkebelønning, kjefting og ros, alt ble prøvd, men problemet var fortsatt der. Nå har ungen fått påvist ADD og svak muskulatur til å regulere tømming, fått medisiner, startet trening og fungerer utmerket! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest casdfa Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har det skjedd noen store endringer i familielivet eller ellers den siste tida som kan forklare dette, da? Noen barn blir babyaktige når de ikke har det så lett, ved foreldrekrangling, skilsmisse, nye søsken, sorg osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huff og huff og huff!!!! Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Har det skjedd noen store endringer i familielivet eller ellers den siste tida som kan forklare dette, da? Noen barn blir babyaktige når de ikke har det så lett, ved foreldrekrangling, skilsmisse, nye søsken, sorg osv... Det har ikke skjedd noen store forandringer men mor jobber mer enn tidligere, hverdagen er preget av litt stress og det er til tider en amper tone i heimen. Da det startet var hun ikke fornøyd i barnehagen hun gikk og det kan ha vært en utløsende årsak. Hun har veldig lett for å gråte og bli sint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.