Luska Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10038412 Ganske utrolig hva noen får seg til å gjøre. Dette sitatet fra artikkelen tok jo saken på kornet: ''Det var tre gutter som dro den litt for langt, og det var åtte elever som ble offer for den litt spesielle kaken.'' 0 Siter
morsan Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 "dro den litt langt" er et passende uttrykk i denne sammenheng ;-) 0 Siter
Luska Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Skrevet 16. februar 2011 "dro den litt langt" er et passende uttrykk i denne sammenheng ;-) Ja, måtte smile litt av den. ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 "dro den litt langt" er et passende uttrykk i denne sammenheng ;-) Hehe, det slo meg også. 0 Siter
morsan Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Ja, måtte smile litt av den. ;o) Og "spøken" ble jo i aller høyeste grad dratt mye lenger enn det vi gjorde i min tid, der vi hadde mye rart stæsj på pizzaen i det ene hjørnet og lurte en gutt i klassen til å ta den biten... Ganske stor forskjell på sennep/syltetøy/karri og kropssvæsker. 0 Siter
morsan Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Sjarmerende gjeng... Men kakene ble jo mer proteinrike, da, det skal de ha... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Men kakene ble jo mer proteinrike, da, det skal de ha... *Urk* 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Kvalmt er mildt sagt. Håper de blir politianmeldt. 0 Siter
laban Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Herlighet. Kunne de ikke bare holdt kjeft og ledd i smug? (Må ikke tolkes som at jeg synes handlingen var OK.) Hvorfor er det så himla viktig å påpeke at INGEN lærere spiste av kaken, tro? Husker et oppslag for lenge siden om noen som hadde spist vafler med morsmelk i, uten å være klar over det. Det blekner jo litt i denne sammenheng. Tør ikke tenke på hvilken kroppsvæske som blir tatt i bruk neste gang... 0 Siter
morsan Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Herlighet. Kunne de ikke bare holdt kjeft og ledd i smug? (Må ikke tolkes som at jeg synes handlingen var OK.) Hvorfor er det så himla viktig å påpeke at INGEN lærere spiste av kaken, tro? Husker et oppslag for lenge siden om noen som hadde spist vafler med morsmelk i, uten å være klar over det. Det blekner jo litt i denne sammenheng. Tør ikke tenke på hvilken kroppsvæske som blir tatt i bruk neste gang... ''Hvorfor er det så himla viktig å påpeke at INGEN lærere spiste av kaken, tro?'' Tenke akkutrat det samme! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 ''Hvorfor er det så himla viktig å påpeke at INGEN lærere spiste av kaken, tro?'' Tenke akkutrat det samme! Samme her. Lite den lærerern hadde gafla i seg et stort stykke, da! Ingen lærere motstår gratis kake. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Samme her. Lite den lærerern hadde gafla i seg et stort stykke, da! Ingen lærere motstår gratis kake. Slutt. Jeg spyr snart. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Samme her. Lite den lærerern hadde gafla i seg et stort stykke, da! Ingen lærere motstår gratis kake. ''Ingen lærere motstår gratis kake.'' Nei, du har vel rett i det! (har lærerforeldre, vet du!) Æsj :-( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Slutt. Jeg spyr snart. Er du også lærer...? 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Jeg synes det er rart at de _onanerte_ i kaken jeg, er ikke det veldig vanskelig å få til da... selve onaneringen altså? Jeg vil tro de kanskje ejakulerte i kaken? Og det er var det som ble så grisete for de andre? *gadd ikke å lese saken* 0 Siter
tonie Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 I gamle dager nøyde man seg med å tilsette avføringsmiddel, eller i verste fall spytte i deigen, men nå har jo verden gått helt av skaftet altså. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 ''Det var tre gutter som dro den litt for langt'' Litt for langt og litt for lenge......... 0 Siter
Zombiebob Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Haha.. må jo være minst like pinlig for gutta å stå offentlig fram med sin lille grupperonk-seanse! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.