Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"dro den litt langt" er et passende uttrykk i denne sammenheng ;-)

Skrevet

Ja, måtte smile litt av den. ;o)

Skrevet

Hehe, det slo meg også.

Skrevet

Ja, måtte smile litt av den. ;o)

Og "spøken" ble jo i aller høyeste grad dratt mye lenger enn det vi gjorde i min tid, der vi hadde mye rart stæsj på pizzaen i det ene hjørnet og lurte en gutt i klassen til å ta den biten... Ganske stor forskjell på sennep/syltetøy/karri og kropssvæsker.

Skrevet

Sjarmerende gjeng... :(

Men kakene ble jo mer proteinrike, da, det skal de ha...

Skrevet

Men kakene ble jo mer proteinrike, da, det skal de ha...

*Urk*

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kvalmt er mildt sagt. Håper de blir politianmeldt.

Skrevet

Herlighet. Kunne de ikke bare holdt kjeft og ledd i smug? (Må ikke tolkes som at jeg synes handlingen var OK.)

Hvorfor er det så himla viktig å påpeke at INGEN lærere spiste av kaken, tro?

Husker et oppslag for lenge siden om noen som hadde spist vafler med morsmelk i, uten å være klar over det. Det blekner jo litt i denne sammenheng. Tør ikke tenke på hvilken kroppsvæske som blir tatt i bruk neste gang...

Skrevet

Herlighet. Kunne de ikke bare holdt kjeft og ledd i smug? (Må ikke tolkes som at jeg synes handlingen var OK.)

Hvorfor er det så himla viktig å påpeke at INGEN lærere spiste av kaken, tro?

Husker et oppslag for lenge siden om noen som hadde spist vafler med morsmelk i, uten å være klar over det. Det blekner jo litt i denne sammenheng. Tør ikke tenke på hvilken kroppsvæske som blir tatt i bruk neste gang...

''Hvorfor er det så himla viktig å påpeke at INGEN lærere spiste av kaken, tro?''

Tenke akkutrat det samme!

Skrevet

''Hvorfor er det så himla viktig å påpeke at INGEN lærere spiste av kaken, tro?''

Tenke akkutrat det samme!

Samme her. Lite den lærerern hadde gafla i seg et stort stykke, da! Ingen lærere motstår gratis kake.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Samme her. Lite den lærerern hadde gafla i seg et stort stykke, da! Ingen lærere motstår gratis kake.

Slutt. Jeg spyr snart.

Skrevet

''Ingen lærere motstår gratis kake.''

Nei, du har vel rett i det! (har lærerforeldre, vet du!)

Æsj :-(

Skrevet

Slutt. Jeg spyr snart.

Er du også lærer...? :P

Skrevet

Jeg synes det er rart at de _onanerte_ i kaken jeg, er ikke det veldig vanskelig å få til da... selve onaneringen altså? Jeg vil tro de kanskje ejakulerte i kaken? Og det er var det som ble så grisete for de andre?

*gadd ikke å lese saken*

Skrevet

I gamle dager nøyde man seg med å tilsette avføringsmiddel, eller i verste fall spytte i deigen, men nå har jo verden gått helt av skaftet altså.

Skrevet

''Det var tre gutter som dro den litt for langt''

Litt for langt og litt for lenge.........

Skrevet

Haha.. må jo være minst like pinlig for gutta å stå offentlig fram med sin lille grupperonk-seanse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...