Gå til innhold

FU: Hva har _du_ gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vi se... Så langt har jeg dusjet, ordnet frokost til familien, laget matpakker, tatt oppvasken, handlet for uka, satt på en klesvask og lest ti sider for studiene.

Nå skal jeg snart brette klær, rydde i kjøkkenskapene, rydde i leker og støvsuge.

Spennende liv... *sukk*

Gjest SMIRnøff

Skal vi se... Så langt har jeg dusjet, ordnet frokost til familien, laget matpakker, tatt oppvasken, handlet for uka, satt på en klesvask og lest ti sider for studiene.

Nå skal jeg snart brette klær, rydde i kjøkkenskapene, rydde i leker og støvsuge.

Spennende liv... *sukk*

Hva ville du heller gjort? :-)

Gjest Shira :o)

Nope, ikke trent noe rumpe i dag, men skal få fysiobehandling om noen timer bl.a på rumpa, da jeg har knuter i rumpemuskelen, yesyes... (det er faktisk j***lig vondt!)

Har vasket og lagt sammen klær. Laget meg frokost. Ordnet litt papirer. Egentlig ville jeg gå å legge meg, men jeg har endel jeg må få gjort.

Hva ville du heller gjort? :-)

Åh, ikke spør... Da blir jeg så rastløs ;)

Jeg vil at dette skulle vært dagen jeg reiste til New York i forbindelse med jobb i to uker. Jobben skulle ha vært relatert til forfattervirksomhet eller andre skriverier og den skulle ha vært fri for gruppearbeid, slik at jeg i hovedsak skulle hatt de to ukene helt for meg selv, bortsett fra de greiene jeg måtte gjøre i forhold til hva enn slags prosjekt jeg jobbet med.

Når jeg landet en gang i kveld, så skulle jeg ha dratt på hotellet, slappet av litt og så inntatt byen.

Eventuelt kunne jeg ha nøyet meg med en laaaaaang lunsj uten barn sammen med min beste venninne ;)

Annonse

Gjest SMIRnøff

Åh, ikke spør... Da blir jeg så rastløs ;)

Jeg vil at dette skulle vært dagen jeg reiste til New York i forbindelse med jobb i to uker. Jobben skulle ha vært relatert til forfattervirksomhet eller andre skriverier og den skulle ha vært fri for gruppearbeid, slik at jeg i hovedsak skulle hatt de to ukene helt for meg selv, bortsett fra de greiene jeg måtte gjøre i forhold til hva enn slags prosjekt jeg jobbet med.

Når jeg landet en gang i kveld, så skulle jeg ha dratt på hotellet, slappet av litt og så inntatt byen.

Eventuelt kunne jeg ha nøyet meg med en laaaaaang lunsj uten barn sammen med min beste venninne ;)

Du skal få en dag i morra... ;-)

Nei...Burde jeg det?

Jeg har grublet videre på mitt prosjekt "farge popcorn rosa". Alle forsøk til nå har vært mislykka, og nå begynner jeg å bli grinete. Det bør være mulig å lage rosa, fluffy popcorn!

Rød konditorfare i det smeltede smøret, kanskje det kan funke? ;-)

Jeg har gitt opp å få igjen den sprettrompa jeg engang hadde for lenge siden :). Er fornøyd bare jeg kommer meg ut av senga og greier å kle på meg og lage mat til familien selv. Idag har jeg foresten også støvsugd -hele- stua og vært ute og møtt to venninner, og jeg føler meg ganske bra. Hva mere kan man kreve av livet? Det spørs jo hvilke mål man setter seg også...mine mål har blitt veldig redusert med årene :)

Annonse

Ja det er nøyaktig hva jeg har gjort. Bare at det er slik at genetisk sett får vi ikke alle Beyonce rumpe selv om vi gjør vårt aller beste.

Innsett og akseptert etter å ha stått i prøverom med nyinnkjøpt treningsbukse i sort teknisk stoff (!) Sammen med det faktum at jeg er mye smalere enn jeg ser i speilet selv, og at det som er "krøllete" på meg er levd liv og ikke en feil. :0)

Nå sitter jeg og puster mot i meg til å ta tak i kåken her...uhhh..

Gjest SMIRnøff

Ja det er nøyaktig hva jeg har gjort. Bare at det er slik at genetisk sett får vi ikke alle Beyonce rumpe selv om vi gjør vårt aller beste.

Innsett og akseptert etter å ha stått i prøverom med nyinnkjøpt treningsbukse i sort teknisk stoff (!) Sammen med det faktum at jeg er mye smalere enn jeg ser i speilet selv, og at det som er "krøllete" på meg er levd liv og ikke en feil. :0)

Nå sitter jeg og puster mot i meg til å ta tak i kåken her...uhhh..

Kanskje finnes det noe mellom "vaffel" og "sprett"... det er jo et kontinuum... vaffelsprettkontinuumet...

Dark-Angel 82

Cupcakes? Oppskrift du vil dele??

:o)

Jeg bruker denne:

150 g sukker

100 g mykt smør

1 ts vanilje extraxt

2,5 dl mel

1 ts. bakepulver

1 dl fløte

2 egg

MIks smør og sukker luftig, tilsett så egg. Et av gangen, og miks minst TRE minutter før du tilsetter neste egg.

Når røren er god og kremete tilsetter du vaniljeekstrakt.

Ha så i mel og bakepulver, og miks videre til du får en fin konsistens. Så er det bare fordele det i former, og stekes i ovnen. 200g i ca 15-20 min.

Så dekorerer jeg dem med frosting.

Kjempe gode. :)

Rød konditorfare i det smeltede smøret, kanskje det kan funke? ;-)

Nope, da blir de bare flekkvis brune og ikke noe fine i det hele tatt. Jeg har prøvd det meste nå tror jeg, både av spiselige og absolutt uspiselige ingredienser. Det spiller ingen rolle om de blir uspiselige. De skal bare se rosa og fluffy ut:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...