Gjest segunda Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Åh, ikke spør... Da blir jeg så rastløs Jeg vil at dette skulle vært dagen jeg reiste til New York i forbindelse med jobb i to uker. Jobben skulle ha vært relatert til forfattervirksomhet eller andre skriverier og den skulle ha vært fri for gruppearbeid, slik at jeg i hovedsak skulle hatt de to ukene helt for meg selv, bortsett fra de greiene jeg måtte gjøre i forhold til hva enn slags prosjekt jeg jobbet med. Når jeg landet en gang i kveld, så skulle jeg ha dratt på hotellet, slappet av litt og så inntatt byen. Eventuelt kunne jeg ha nøyet meg med en laaaaaang lunsj uten barn sammen med min beste venninne Jeg er på vei til New York om noen dager i lignende ærend som du beskriver. Forskjellen er at jeg skal bo hos en venninne og blir i tre uker;-). Jeg skal tenke på deg når jeg sitter på en restaurant med god mat og vin rett før konsert og/eller rett etter kunstutstillinger;-). Din tid kommer senere. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Jeg sto opp ca. halv åtte, dusjet, spiste frokost og tok en kopp kaffe. Da dro jeg til kontoret og har jobbet siden med unntak av en halvtime til lunsj. Nå tar jeg meg en liten pause, drikker kaffe og surfer litt på nettet. Vil tro at jeg er i samme situasjon som mange andre. 0 Siter
Luska Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Jeg bruker denne: 150 g sukker 100 g mykt smør 1 ts vanilje extraxt 2,5 dl mel 1 ts. bakepulver 1 dl fløte 2 egg MIks smør og sukker luftig, tilsett så egg. Et av gangen, og miks minst TRE minutter før du tilsetter neste egg. Når røren er god og kremete tilsetter du vaniljeekstrakt. Ha så i mel og bakepulver, og miks videre til du får en fin konsistens. Så er det bare fordele det i former, og stekes i ovnen. 200g i ca 15-20 min. Så dekorerer jeg dem med frosting. Kjempe gode. Takk! Skal prøve den! ) 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Takk! Skal prøve den! ) Lykke til. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Ingen trening på meg i dag - ennå. Men jeg hadde 25 minutter med rockering i går kveld :-) Stod opp litt over 7, spiste frokost og fikk ungene avgårde til skolen. Kjørte bil i snøvær, har sittet på kontor nå siden halv ni - skal hjem om en time. Ettermiddagen går med til avslapping og et foreldremøte med fotballen, deretter skal vi kose oss med pizza i kveld :-) og så må jeg vel måke masse snø, tenker jeg! 0 Siter
l@bamba Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har rydet og støvsugd.. Blir ikke mye sprettrompe av det..Hehe! Nuh skal jeg bake cupcakes, de legger seg hvertfall på baken. man blander mel og vann og får LIM -så blander man i egg og sukker og får ei kake, men vet du hvor LIMET er? det er det som holder fast sukkeret på baken og hoftene... hihi 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 man blander mel og vann og får LIM -så blander man i egg og sukker og får ei kake, men vet du hvor LIMET er? det er det som holder fast sukkeret på baken og hoftene... hihi *lol* Helt sant! 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 I dag har jeg gjort mye av det samme som jeg gjør hver dag for tiden, jeg har skrevet på en artikkel som jeg skal ha ferdig om 1 1/2 uke. Men det går veldig sakte framover! 0 Siter
Rith Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Ja et par timers trening, sprettrumpe inngår bla Og tatt meg av mine barn. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 vi har besøkt folk og da vi kom hjem bakte vi kaker :-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Kanskje finnes det noe mellom "vaffel" og "sprett"... det er jo et kontinuum... vaffelsprettkontinuumet... Med vaffel til middag kan man iaffal se langt etter spretten! Nam nam... :0D 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Jepp! Jeg har faktisk trent i dag. ) Fulgte jentungen til skolen, trente en halvtime, dusjet og dro på Ikea. Etterpå gikk jeg tur i skogen og langs veien i en time og siden har jeg vært på jobb. ) Nå skal jeg snart hjem til kjæresten som har lovt å hjelpe meg med å få utløp for resten av energien. ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Drukket kaffe med laguna og sett på at hun har fikset leiligheten. Vært hos legen og på apotektet og vært å handlet mat på matbutikken og handlet kattesand. Og holdt på å krasje inn i garasjen for der er noen digre issvuller så det er helt umulig å komme inn. To biler foran meg og de slet like mye med å få bilen rett slik at de ikke krasjet i veggen utenfor. 0 Siter
Gjest zitter Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har veltet meg i min egen elendighet... 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Nope, da blir de bare flekkvis brune og ikke noe fine i det hele tatt. Jeg har prøvd det meste nå tror jeg, både av spiselige og absolutt uspiselige ingredienser. Det spiller ingen rolle om de blir uspiselige. De skal bare se rosa og fluffy ut:) http://blogs.babble.com/family-kitchen/2011/02/10/pink-popcorn-recipe-for-valentines-day/ Sett denne? 0 Siter
tonie Skrevet 18. februar 2011 Skrevet 18. februar 2011 http://blogs.babble.com/family-kitchen/2011/02/10/pink-popcorn-recipe-for-valentines-day/ Sett denne? Den har jeg ikke sett. Gelatin. Hmmm....Lurer på hvor lenge det kan holde seg uten at fargen forsvinner? Det må testes. Mine rosa popcorn må holde seg i måneder, og helst i år. Takker for tips:) 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. februar 2011 Skrevet 18. februar 2011 Den har jeg ikke sett. Gelatin. Hmmm....Lurer på hvor lenge det kan holde seg uten at fargen forsvinner? Det må testes. Mine rosa popcorn må holde seg i måneder, og helst i år. Takker for tips:) Jeg vet ikke hvor lenge det holder seg, har ikke prøvd det selv... Jeg bare husket deg når jeg så innlegget;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.