Gå til innhold

Indrefilet av svin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jo, jeg ville ikke kokt baconet, bare indrefileèt. :)

Men baconet skal jo surres rundt selve fileten.

Sånn ellers er jeg enig i at å brune kjøtt og så koke er godt. Grytekjøtt f.eks, brunes, så kokes lenge, gir mørt og herlig kjøtt og god kraft. Hm, tror jeg skal ha hjortegryte i morgen jeg! :sikle:

Dark-Angel 82

[quote name=Shira :o)' timestamp='1297860919' post='4530664]

Men baconet skal jo surres rundt selve fileten.

Sånn ellers er jeg enig i at å brune kjøtt og så koke er godt. Grytekjøtt f.eks, brunes, så kokes lenge, gir mørt og herlig kjøtt og god kraft. Hm, tror jeg skal ha hjortegryte i morgen jeg! :sikle:

Ja, jeg syns ofte kjøttet blir tørt om man helsteker. :)

Det hadde jeg i går og stekte den med løk, paprika, brokkoli, hvitløk og tomater og så helte jeg litt vann på og lot det trekke slik at det ble litt sky. Krydret med chili og garam masala + salt og pepper og en dæsj med soyasaus

Hørtes godt ut!

Vi har ikke spist enda, blir en sen middag. Jeg sovnet jo etter fysio og han dro på skolesamling. Så jeg skal snart sette i gang.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1297882867' post='4530928]

Hørtes godt ut!

Vi har ikke spist enda, blir en sen middag. Jeg sovnet jo etter fysio og han dro på skolesamling. Så jeg skal snart sette i gang.

Men jeg skjønner at du har en stykke, jeg kjøper bare biffstykker siden jeg stort sett lager til meg sjøl bare.

Annonse

Men jeg skjønner at du har en stykke, jeg kjøper bare biffstykker siden jeg stort sett lager til meg sjøl bare.

Har en indrefilet ja. Stikker innom den lokale Rimi nå og da, de har lite kunder og dermed oftre godt kjøtt på halv pris pga dato, og jeg har stor fryseboks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...