Gå til innhold

Norges mest uvanlige navn

Anbefalte innlegg

Akkurat Saltkråkan har jeg sett lite av, ja. :-) Men tipper de tre søstrene Teddy, Freddy og Tjorven egentlig hadde helt andre navn.

Tjorven het vel egentlig Maria tror jeg, hva de andre to het vet jeg ikke om kom frem i boka eller filmene.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Sara Bernard

6

• morsan

5

• Angustia

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ser at en som har kommentert har kalt ungen for Sonic Nicolay.

''Vår lille prins heter Sonic Nicolay, garantert den eneste i Norge med det navnet !''

Kanskje like greit... Sonic???

Her er Sonic:

http://www.platformnation.com/wp-content/uploads/2009/12/sonic-the-hedgehog.jpg

Et blått piggsvin... Mine har et DS-spill og flere filmer med figuren.

Ser at en som har kommentert har kalt ungen for Sonic Nicolay.

''Vår lille prins heter Sonic Nicolay, garantert den eneste i Norge med det navnet !''

Kanskje like greit... Sonic???

La merke til det samme..... :-) kalle opp ungen sin etter et blåhåra pinnsvin må jo sies å være originalt, i det minste. Som hun skriver, garantert den eneste.

Annonse

Hahahaha! Ler meg skakk over Nicholas Cage som har kalt sønnen sin Kal-El :o)

He he... håper han kanskje at han skal vokse opp til å bli en superhelt, kanskje?

Jeg synes nesten at bokseren George Foreman tar kaka da han kalte sønnene sine George, George Jr., George III, George IV, George V, og George VI!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...