Gå til innhold

Ikke så lurt, varaordfører!

Anbefalte innlegg

Benekter du at Frps politikk er mer innvandrer/fiendtlig enn andre partiers, og at det er fra Frps talerstol man hører snakk om "snikislamisering" og alt det andre?

Med vennlig hilsen

Jeg gidder ikke, vi vet begge hva dette ender opp i Sør.

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

32

• Sør

31

• mariaflyfly

4

• Holmes

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg gidder ikke, vi vet begge hva dette ender opp i Sør.

Nei, det er helt greit at du ikke gidder.

Det skal noe til å "gidde" argumentere for at Frp (som markedsfører seg på å redusere innvandring osv osv) ikke er det mest innvandrerfiendtlige partiet i Norge. Det er litt som å argumentere mot at partiet Rødt er det mest kommunistiske! ;-)

Med vennlig hilsen

Det skal noe til å "gidde" argumentere for at Frp (som markedsfører seg på å redusere innvandring osv osv) ikke er det mest innvandrerfiendtlige partiet i Norge. Det er litt som å argumentere mot at partiet Rødt er det mest kommunistiske! ;-)

Med vennlig hilsen

Jaja, bla bla, same shit new wrapping.

Nei, det er en skam!

Faren min sitter i kommunestyret for Høyre og ville vridd seg i skam dersom han fikk vite dette :-/

Ja, men en får ta det for det det er, en korttenkt overilet handling. Alle har vi vel skrevet ting vi har angret på og hun er også et menneske. Jeg kan allikevel ikke helt forstå at hun tenkte dette ikke skulle bli tatt opp!

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1297882700' post='4530920]

Når hun forsvarer seg slik så er det vel ikke så mye håp om at hodet kan brukes:

''- Jeg kan skjønne at noe av det jeg skrev oppfattes som rasistisk. Det var rett og slett en spøk, ikke noe vondt ment med det. Folk er idioter, uansett farge for meg, altså, sier hun til avisa.''

Med det der så gned hun tabben sin virkelig inn.

Ja, men en får ta det for det det er, en korttenkt overilet handling. Alle har vi vel skrevet ting vi har angret på og hun er også et menneske. Jeg kan allikevel ikke helt forstå at hun tenkte dette ikke skulle bli tatt opp!

Man kan skrive ting man angrer på, men her forsvarer hun det jo.

Ikke bare det, det er faktisk grenser for hva man bare kan si "opps! jeg mente det ikke". Slike utsagn er gjerne en indikasjon på at rasismen ligger under overflaten.

Med vennlig hilsen

Ikke bare det, det er faktisk grenser for hva man bare kan si "opps! jeg mente det ikke". Slike utsagn er gjerne en indikasjon på at rasismen ligger under overflaten.

Med vennlig hilsen

Ja, kan hende hun mente hele greia som tull altså, men hun burde uansett tenkt seg om før hun la det ut slik, i sin stilling.

Jeg tar ikke sånt seriøst egentlig, er for dumt til det.

Sant det... men uansett skummelt at en politiker har slike holdninger...

Ja, kan hende hun mente hele greia som tull altså, men hun burde uansett tenkt seg om før hun la det ut slik, i sin stilling.

Jeg tar ikke sånt seriøst egentlig, er for dumt til det.

''Jeg tar ikke sånt seriøst egentlig, er for dumt til det.''

Nei, men det rammer ikke deg.

La oss si at en eller annen imam skrev en lignende melding om å voldta kvinner eller lignende. Ville du vært like klar for å "bortforklare" det da?

Annonse

Med vennlig hilsen

''Slike utsagn er gjerne en indikasjon på at rasismen ligger under overflaten.''

Enig

Medieviter Erling Sivertsen spår henne en relativt kort karriere som varaordfører.

''- Er politikar, så er du politikar. Då kan du ikkje seie slike ting i ein Facebook-samanheng. Ho har ikkje tenkt på at folk følgjer med når ho sit i sofaen og kommenterer. Om ho ikkje lærer seg det kan ho få ein kort karriere som varaordførar, trur Sivertsen.

''

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.7510029

Men det er jo litt positivt at en del folk avslører seg selv til slutt...

Gjest nok er det nok

Med vennlig hilsen

Folk gidder rett og slett ikke å bruke tid på yrkeskverulanter som deg. Man vet hvor det ender: I en milelang tråd hvor webmaster til slutt må slette halvparten.

Uansett, det er trist at mennesker tenker slike tanker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...