Gå til innhold

Ikke så lurt, varaordfører!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

32

• Sør

31

• mariaflyfly

4

• Holmes

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes at dette utsagnet til en varaordfører på bygda absolutt er til å leve med. Det er forunderlig at en hel nasjon med viktigperer kan bli krenket av et lite krek fra havgapet.

Jeg har mye større problemer med at Dagsrevyen blåser saken ut av proporsjoner og innkaller en feit rektor fra markedsføringshøyskolen til å kommentere den. Slikt blir det mye pisspreik av.

''Jeg tar ikke sånt seriøst egentlig, er for dumt til det.''

Nei, men det rammer ikke deg.

La oss si at en eller annen imam skrev en lignende melding om å voldta kvinner eller lignende. Ville du vært like klar for å "bortforklare" det da?

Nå må du da for søren gi deg. At jeg ikke tar Rita Ormbostads kommentarer seriøst vil da for faen ikke si at jeg prøver å bortforklare dem. Nå synes jeg du får roe deg kraftig ned her.

Annonse

Nei, Mandolaika, det er du som forsvarer det uforsvarbare.

Frp markedsfører seg med sin innvandrerfientlighet, så hvorfor skal du benekte den?

Med vennlig hilsen

Det nytter ikke å diskutere dette med deg, og det vet du godt, for du sitter med Den Store Fasit. Det vet alle her på DOL.

Dessuten, hvordan kan du være så fordømt innsnevret at du tror en helt nødvendig regulering av innvandring betyr at man er innvandringsFIENTDTLIG??

Du er direkte skummel synes jeg.

Jada, men det skal nå også svært lite til før det ropes rasisme, uten at det behøver å være rasistisk ment. Hun som varaordfører burde selvsagt passet kjeften sin.

Hun er et klasseeksempel på bygdekjerring, lite utdannelse, aldri lest en bok, aldri vær på ferie andre steder enn Mallorca drita full, konfirmasjonsfylla legitimert og snyt på skatten der du kan.

*Gremmes*

Jeg synes at dette utsagnet til en varaordfører på bygda absolutt er til å leve med. Det er forunderlig at en hel nasjon med viktigperer kan bli krenket av et lite krek fra havgapet.

Jeg har mye større problemer med at Dagsrevyen blåser saken ut av proporsjoner og innkaller en feit rektor fra markedsføringshøyskolen til å kommentere den. Slikt blir det mye pisspreik av.

Det har du også rett i.

*Gremmes dobbelt*

Hun er et klasseeksempel på bygdekjerring, lite utdannelse, aldri lest en bok, aldri vær på ferie andre steder enn Mallorca drita full, konfirmasjonsfylla legitimert og snyt på skatten der du kan.

*Gremmes*

''Hun er et klasseeksempel på bygdekjerring, lite utdannelse, aldri lest en bok, aldri vær på ferie andre steder enn Mallorca drita full, konfirmasjonsfylla legitimert og snyt på skatten der du kan.

''

Huff da. Men forstår hva du mener.

''Hun er et klasseeksempel på bygdekjerring, lite utdannelse, aldri lest en bok, aldri vær på ferie andre steder enn Mallorca drita full, konfirmasjonsfylla legitimert og snyt på skatten der du kan.

''

Huff da. Men forstår hva du mener.

Ja ikke sant..Selv om det antakelig er like ugreit å si som det hun sa.

*plystrer*

Annonse

Det nytter ikke å diskutere dette med deg, og det vet du godt, for du sitter med Den Store Fasit. Det vet alle her på DOL.

Dessuten, hvordan kan du være så fordømt innsnevret at du tror en helt nødvendig regulering av innvandring betyr at man er innvandringsFIENTDTLIG??

Du er direkte skummel synes jeg.

''Det nytter ikke å diskutere dette med deg, og det vet du godt, for du sitter med Den Store Fasit. Det vet alle her på DOL.''

Ja, for du sitter med Den Store Fasit som vet slik?

Utover det er det du som påstår jeg gjør det. Jeg har verken sagt eller insinuert det.

''Dessuten, hvordan kan du være så fordømt innsnevret at du tror en helt nødvendig regulering av innvandring betyr at man er innvandringsFIENTDTLIG??

Du er direkte skummel synes jeg.''

Det er ikke "nødvendig regulering", det er å gjøre livet så vanskelig som mulig for innvandrere og de som ikke passer inn i Frps versjon av kommunisme, hvor alle skal være like.

"Folk med andre livssyn, eller andre klær - nei, huff, det skal vi ikke ha noe av!"

Nå må du da for søren gi deg. At jeg ikke tar Rita Ormbostads kommentarer seriøst vil da for faen ikke si at jeg prøver å bortforklare dem. Nå synes jeg du får roe deg kraftig ned her.

Du skriver at du ikke tar slikt (som rammer andre enn deg) seriøst. Det er å bortforklare det.

''Det nytter ikke å diskutere dette med deg, og det vet du godt, for du sitter med Den Store Fasit. Det vet alle her på DOL.''

Ja, for du sitter med Den Store Fasit som vet slik?

Utover det er det du som påstår jeg gjør det. Jeg har verken sagt eller insinuert det.

''Dessuten, hvordan kan du være så fordømt innsnevret at du tror en helt nødvendig regulering av innvandring betyr at man er innvandringsFIENTDTLIG??

Du er direkte skummel synes jeg.''

Det er ikke "nødvendig regulering", det er å gjøre livet så vanskelig som mulig for innvandrere og de som ikke passer inn i Frps versjon av kommunisme, hvor alle skal være like.

"Folk med andre livssyn, eller andre klær - nei, huff, det skal vi ikke ha noe av!"

''Det er ikke "nødvendig regulering", ''

Det er helt nødvendig å regulere innvandringen.

''det er å gjøre livet så vanskelig som mulig for innvandrere og de som ikke passer inn i Frps versjon av kommunisme, hvor alle skal være like.''

Makan til idioti som du leverer her er det lenge siden jeg har lest...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...