Gå til innhold

Ikke så lurt, varaordfører!

Anbefalte innlegg

Men det er vel opp til de som leser å vurdere det?

Jeg synes det er meget relevant å synliggjøre hvilke holdninger som ligger under overflaten hos alt for mange.

''Men det er vel opp til de som leser å vurdere det?

Jeg synes det er meget relevant å synliggjøre hvilke holdninger som ligger under overflaten hos alt for mange.''

Ja, det har du nå synliggjort, men jeg tror ikke hun mente det rasistisk, det er min vurdering. Det har jeg forklart en rekke ganger i denne tråden. Du VIL nok helst det skal være rasistisk ment, for da har du noe å lage rabalder av og kritisere for.''

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

32

• Sør

31

• mariaflyfly

4

• Holmes

3

Mest aktive i denne tråden

''Men det er vel opp til de som leser å vurdere det?

Jeg synes det er meget relevant å synliggjøre hvilke holdninger som ligger under overflaten hos alt for mange.''

Ja, det har du nå synliggjort, men jeg tror ikke hun mente det rasistisk, det er min vurdering. Det har jeg forklart en rekke ganger i denne tråden. Du VIL nok helst det skal være rasistisk ment, for da har du noe å lage rabalder av og kritisere for.''

Utsagnet er klart rasistisk, iom at hun ikke hadde sagt det hvis sangeren hadde hatt en annen rase/hudfarge. Det nører også opp under eksisterende holdninger hos enkelte.

At man :ønsker: å leve i en naiv verden hvor man ikke tror folk er rasister er så sin sak, men du har ikke kommet med noe som tilsier at det ikke var rasistisk.

''Prinsippet er akkurat den samme: den som rammer de andre bedriver "humor", og de som rammer en selv er "terrorister" eller "alvorlige".''

Deg selv opp av dage, den om stråmenn passet godt.

''Deg selv opp av dage, den om stråmenn passet godt.''

Min pappa er sterkere enn din pappa...

:rister på hodet av deg:

Utsagnet er klart rasistisk, iom at hun ikke hadde sagt det hvis sangeren hadde hatt en annen rase/hudfarge. Det nører også opp under eksisterende holdninger hos enkelte.

At man :ønsker: å leve i en naiv verden hvor man ikke tror folk er rasister er så sin sak, men du har ikke kommet med noe som tilsier at det ikke var rasistisk.

''Utsagnet er klart rasistisk, iom at hun ikke hadde sagt det hvis sangeren hadde hatt en annen rase/hudfarge.''

Hvordan i alle dager kan du vite det?

Forøvrig, naiviteten er det du som står for!

''Utsagnet er klart rasistisk, iom at hun ikke hadde sagt det hvis sangeren hadde hatt en annen rase/hudfarge.''

Hvordan i alle dager kan du vite det?

Forøvrig, naiviteten er det du som står for!

''Hvordan i alle dager kan du vite det?''

Fordi varaordføreren åpenbart ikke hadde sagt det hvis Stella var hvit.

''Forøvrig, naiviteten er det du som står for!''

Mer "min pappa er sterkere enn din pappa"!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...