Gå til innhold

Hva spiste du til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Svarttrost

[quote name=Shira :o)' timestamp='1297883030' post='4530933]

Jeg skal snart spise indrefilet av svin, helstekt, surret sopp og løk som jeg heller kremfløte over og koker, brokkoli og råstekte poteter.

I morgen skal vi ha gryte av noe slag, jeg bruker hjortekjøtt, men okse er også godt.

Fredag tenkte jeg å lage kyllingfajitas, det er godt!

He he, nå fikk du litt mer enn dagens middag. :o)

Ai, hvilken gourmet!

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Modern77

Datteren min på ca. 3 er gal etter makaroni og ville absolutt ha det :D

Men for å gjøre den litt sunnere lagde jeg hjemmelaget saus av det jeg hadde.

Jeg stekte kjøttdeig.

Så skjærte jeg squash og tomat i biter og hadde oppi, tilsatte et par ss tomatpure og vann pluss buljong, pepper og basillikum, kokte opp og serverte til makaronien.

Kjempegodt.

Onsdag - Kjøttkaker og stua kål, pottit og saus. Etter ønske fra mannen. Godt og traust. Jeg lager innmari gode kjøttkaker om jeg skal si det selv, og for ikke snakke om sausen;-)

Tirsdag var det sandwitch med marinert svinefilet og aioli og masse salat (kjøpt ute, spist hjemme)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...