Gjest dummedumma Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har harpe-lyden, men vil gjerne ha noe mer behagelig. Jeg er idiot på app's og har knapt lasta ned noe. Hjelp!?! 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Søk på "ringtones" så finner du sikkert masse apps. Jeg har Android, så kjenner ikke til det iPhone-opplegget. 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har en Android-telefon og bruker Gentle Alarm. Den spiller den musikken jeg velger. Først en gang, så lavt at jeg bare hører det om jeg er i "sover lett" fase av søvnen. 15 minutter senere (eller så lenge jeg velger) ringer en ny melodi med først lavt, så høyere og høyere volum. Og så har jeg valgt å skru på en er-du-våken test. Alarmen slutter ikke å ringe før jeg har løst den. Mener jeg har lest at den er å få til Iphone også? http://www.appbrain.com/app/gentle-alarm/com.mobitobi.android.gentlealarm 0 Siter
Mrs D Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Alarm, er eneste som får meg til å våkne. Hadde jeg brukt harpelyden hadde jeg nok bare sovet videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.