Mandolaika Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har det noe å si? Vi ønsker jo å vaksinere verden, gjør vi ikke? Altså, Norge kan neppe ta på seg å vaksinere hele verden alene, men alle bør jo vaksineres så klart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg mener å ha lest at virkningen av vaksina avtar etter noen år. Jeg måtte ihvertfall få påfyll av den etter krav fra det universitetet jeg begynte på i USA som 20 åring. Kan det han noe med at det er vanskelig for universitetet å vite om alle nye studener, stabsmedlemmer er tilfredstillende vaksinert? Derfor er det enklere og sikrere å kreve revaksinering ved minste tvil. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Altså, Norge kan neppe ta på seg å vaksinere hele verden alene, men alle bør jo vaksineres så klart. Nei, men det er jo greit å vaksinere de som er innenfor Norges grenser, i det minste? Det tror jeg faktisk vi klarer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kan det han noe med at det er vanskelig for universitetet å vite om alle nye studener, stabsmedlemmer er tilfredstillende vaksinert? Derfor er det enklere og sikrere å kreve revaksinering ved minste tvil. mvh Jeg tror de hadde en liten epidemi året før jeg begynte og forlangte at alle freshmen skulle vaksineres. Det er som sagt 20 år siden så jeg husker ikke så nøye 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.