Gå til innhold

Moderne med shorts

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leste en gang et utsagn om at dersom man er gammel nok til at man kunne bruke det sist det var på moten, så er man for gammel til å bruke det når det gjeninntrer i motebildet!

Jeg husker selv jeg gikk med "city-short" og tykke strømper for over 20 år siden, så jeg står over i denne omgang :-)

''Jeg er _ikke_ blant dem som kler alt gitt...''

Ikke jeg heller. Men innbiller meg at jeg var mer der for 15 år siden :/

''Ikke jeg heller. Men innbiller meg at jeg var mer der for 15 år siden :/''

Jeg har aldri vært der. Gikk på skolen med ei som kledde alt en gang - selv i en enkel brun, høyhalset genser og brune cordfløyelsbukser så hun smashing ut. Heldiggrisen.

Jeg ser ikke noe galt i det. Det er sjeldent jeg går i shorts på jobben, men skal jeg på byen så synes jeg det er kult med en litt trang shorts og høye pumps f.eks.

Men problemstillingen var kanskje mer det at hun var 40 og gikk i shorts.. Vel en 40åring kan være så mangt, men det finnes da mange spreke, sexy og flotte 40åringer som definitivt kan "pull it off"

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Jeg ser ikke noe galt i å gå sånn for en40åing, men jeg ville kanskje ikke gått med shorts på jobb

uansett alder, men i fritiden kunne jeg nok gjort det. Tror jeg skal kjøpe meg en shorts jeg :-)

Gjest Nickløsheletiden

Jeg er 47 og hadde ikke gjort det! Men på fest derimot;)

Ja, det var det jeg mente, eller jeg kunne godt ha gjort til hverdags også, men bare ikke på jobb :-)

Men nå må jeg legge meg. Blir ikke mnage timene med søvn denne natta :-)

Hm, lurer på om jeg kan gå på jobb med støvletter, tykk strømpebukse og lang tunika? Det gjør jeg nemlig og er i midten av 40-åra.

Hvor lang er tunikaen, da?

Jeg går jo med kjoler som ikke alltid går nedenfor knærne, men de er jo ikke minikjoler akkurat.

Hm, lurer på om jeg kan gå på jobb med støvletter, tykk strømpebukse og lang tunika? Det gjør jeg nemlig og er i midten av 40-åra.

Jeg går ofte med tunika eller ullkjole, tykke strømpebukser og lange støveletter. I dag har jeg ullkjolen på - den går til midt på lårene.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Hvor lang er tunikaen, da?

Jeg går jo med kjoler som ikke alltid går nedenfor knærne, men de er jo ikke minikjoler akkurat.

Tunikaen jeg har i dag, går nesten ned til kærne og støvlettene helt opp til knærne. Nesten bare kneskålene som synes nå, men det er i dag. Noen ganger bruker jeg kortere støvletter og kortere tunikaer.

Gjest Nickløsheletiden

Tunikaen jeg har i dag, går nesten ned til kærne og støvlettene helt opp til knærne. Nesten bare kneskålene som synes nå, men det er i dag. Noen ganger bruker jeg kortere støvletter og kortere tunikaer.

Men etter å ha speilet meg i heisen, ser jeg at jeg overdrev litt. Tunikaen er litt kortere enn jeg beskrev :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...