Gå til innhold

Er Kindle tilknyttet nettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, takk!

Men hvilken av de to Kindlene vil du anbefale meg å kjøpe?

Jeg er fremdeles på ønske-stadiet, men jeg har ikke behov for noe annet enn vanlig wifi, da jeg synes det holder å laste ned bøker når det passer seg sånn (med et trådløst nettverk tilgjengelig). En bok varer tross alt en stund og man kan laste ned flere bøker av gangen.

Som nitty-gritty sier trenger du ikke være tilkoblet nett for å lese, bare for å laste ned. Jeg valgte 3G-versjonen fordi jeg leser mye på buss/tog/reiser og liker muligheten for å kunne kjøpe meg en ny bok når som helst.

Men hvis du planlegger litt og laster ned flere bøker av gangen, holder det nok med wifi-versjonen som jo er litt billigere.

Som nitty-gritty sier trenger du ikke være tilkoblet nett for å lese, bare for å laste ned. Jeg valgte 3G-versjonen fordi jeg leser mye på buss/tog/reiser og liker muligheten for å kunne kjøpe meg en ny bok når som helst.

Men hvis du planlegger litt og laster ned flere bøker av gangen, holder det nok med wifi-versjonen som jo er litt billigere.

OK. Takk for råd.

Men bruker den vanlig ledning som jeg sikkert har hjemme, eller må man kjøpe dette i tillegg?

http://www.amazon.co.uk/gp/cart/view-upsell.html?ie=UTF8&newItems=U30JDMLCL07AIQ

Annonse

OK. Takk for råd.

Men bruker den vanlig ledning som jeg sikkert har hjemme, eller må man kjøpe dette i tillegg?

http://www.amazon.co.uk/gp/cart/view-upsell.html?ie=UTF8&newItems=U30JDMLCL07AIQ

Jeg er litt usikker på hva du mener, men ville benytte anledningen til å minne deg på at Storbrittania ikke har samme kontakter som i Norge. Du må mest sannsynlig kjøpe en adapter til laderen.

Jeg er litt usikker på hva du mener, men ville benytte anledningen til å minne deg på at Storbrittania ikke har samme kontakter som i Norge. Du må mest sannsynlig kjøpe en adapter til laderen.

Jeg tenkte på USB-kabel. Er det vanlig type? Jeg har jo flere slike liggende.

Adapter, hvor kjøper jeg det da? Koster det mye?

Jeg tenkte på USB-kabel. Er det vanlig type? Jeg har jo flere slike liggende.

Adapter, hvor kjøper jeg det da? Koster det mye?

Du trenger neppe en helt ny type USB-kabel, forutsatt at den ene enden av den kabelen du har er av den lille typen som passer en mobil eller et kamera. Uansett følger det mest sannsynlig med.

Vent og se om du trenger adapter, det gjør du vel ikke om Kindle'en lades via datamaskinen. Om det trengs så kan det kjøpes på Clas Ohlsson eller lignende butikker.

OK. Takk for råd.

Den linken virket ikke. Mener du ledning for å koble Kindelen til pc'en? I såfall følger det med i pakken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...