Gå til innhold

Diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva da for noe, Smirre?

Vurderer å bytte nick til SMIRmus. Ikke fordi jeg er jente, men fordi jeg er liten mus.

Gjest segunda
Skrevet

Vurderer å bytte nick til SMIRmus. Ikke fordi jeg er jente, men fordi jeg er liten mus.

Hvor bytter du ikke til Smirnof?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvorfor er det noe kult, da?

Skrevet

Da kan man fort bli avhengig tror jeg, og det er ikke bra... *knis*

;0)

Gjest Høstløv
Skrevet

Gidder ikke å diskutere deg.

Finn et skikkelig emne som fenger!

Skrevet

Jeg syns nick'et ditt er genialt, ikke bytt!

Men hva skal vi diskutere i kveld, tro? Har knapt fått med meg nyheter i dag, men skal prøve å hoste opp noe etter hvert :-)

Gjest segunda
Skrevet

Hvorfor er det noe kult, da?

Det vet ikke jeg. Det var du som startet en diskusjon om nicket ditt.

Skrevet

Vi har allerede en liten mus her, så jeg stemmer for at du beholder SMIRnøff så lenge du får:)

Skrevet

SMIRnøff er mye kulere :)

Skrevet

Shit, jeg sovna på sofaen, men siden jeg lova deg noen forslag:

Funksjonen til vandrehallen i Stortinget

Ultralyd i uke 12

Situasjonen i Bahrain / Midt-Østen

Vogntog uten pigger og kjettinger

Straffeutmålinga i Verdalsaka

Hvorfor jeg er så trøtt

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Shit, jeg sovna på sofaen, men siden jeg lova deg noen forslag:

Funksjonen til vandrehallen i Stortinget

Ultralyd i uke 12

Situasjonen i Bahrain / Midt-Østen

Vogntog uten pigger og kjettinger

Straffeutmålinga i Verdalsaka

Hvorfor jeg er så trøtt

Jeg syns det er kjipt at innleggende mine hele tiden forsvinner. Jeg gjør vel noe galt, da...

Skrevet

Jeg syns det er kjipt at innleggende mine hele tiden forsvinner. Jeg gjør vel noe galt, da...

Du maser og kverner:)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du maser og kverner:)

Trenger jo litt oppmerksomhet jeg og, og jeg har ofte ikke så mye å snakke om, kanskje... :-)

Skrevet

Trenger jo litt oppmerksomhet jeg og, og jeg har ofte ikke så mye å snakke om, kanskje... :-)

Vi som har "kjent" deg en stund vet jo at du har potensiale. Det er litt irriterende å så sjelden få seg deg skrive noe vettugt.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vi som har "kjent" deg en stund vet jo at du har potensiale. Det er litt irriterende å så sjelden få seg deg skrive noe vettugt.

Ah, ja...

Jeg har ikke mye på hjertet igrunn... men er ensom.

Skrevet

Ah, ja...

Jeg har ikke mye på hjertet igrunn... men er ensom.

Da skriver du om det heller. På en konstruktiv og ikke så selvmedlidende måte, kanskje? Å være ensom er gyldig klage- og skrivegrunn, men du kan gjøre det bedre enn dette;)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Da skriver du om det heller. På en konstruktiv og ikke så selvmedlidende måte, kanskje? Å være ensom er gyldig klage- og skrivegrunn, men du kan gjøre det bedre enn dette;)

Vel, mente ikke at jeg (nå i skrivende stund) var ensom i den forstand at jeg var trist... men trenger oppmerksomhet allikevel. Kjedelig å alltid være alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...