Gå til innhold

Trenger du pass av kanin i vinterferien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vi bor i Oslo

Dere mener det sikkert godt, men jeg hadde aldri overlatt min kanin eller andre dyr til noen jeg ikke kjenner, og som annonserer slik. Aldri godt å vite hva som skjer.

Nei kanskje vi serverer kaninen til søndagsstek?

Fra spøk til alvor: Man snakker jo gjerne litt på telefonen først og får litt "følelse" av hverandre før man avtaler noe nærmere.

Men jeg skjønner selvsagt ditt ståsted.

Vi har spurt oss rundt i vennekretsen først selvsagt, men det var ingen som hadde kanin.

Gjest vi bor i oslo

Foreslår at du tar kontakt med Dyrebeskyttelsen avd. Oslo og Akershus.

Det har jeg gjort (og vi kjøper kanin derfra dersom vi skal ha på permanent basis) men de trenger ingen feriepasser. Vi ville gjerne ha en å passe noen dager først, og trengte vi kunne kombinere dette med å hjelpe noen som trenger kaninpasser fordi de skal reise bort.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...