Gå til innhold

Vannet er brunt, litt rustrød farge!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brudd på vannledningen et eller annet sted.

Tuller du?? Blir det brunt da?

Iiiik, hva gjør vi da?

Dette hørtes dyrt ut!

Kan det være noe annet? Noe forbigående?

Brudd på vannledningen? Da burde det vel rent vann ut et sted?

Annonse

Gjest Høstløv

Tuller du?? Blir det brunt da?

Iiiik, hva gjør vi da?

Dette hørtes dyrt ut!

Kan det være noe annet? Noe forbigående?

Brudd på vannledningen? Da burde det vel rent vann ut et sted?

Spør naboene dine om det er samme fenomen der, hvis det er tilfellet kan det være på det kommunale vannledningssystem.

Innlegget ditt er et døgn gammelt og du har sikkert fått svar nå, men velger likevel å dele erfaringer.

Hos oss skjer dette når kommunen renser rørene fra de lokale vanntårna, jeg er ikke alltid like flink til å følge med i lokalavisene og har dusja i dette vannet et par ganger før jeg oppdaga fargen...

Men det er visstnok bakteriefritt, lukter gjør det heller ikke. Dog ikke noe jeg pusser tenner i (har som regel Farris i hus, hehe) eller lager kaffe av. Ergelig å våkne til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...