Gå til innhold

Bursdagsgave til 15-åring

Gjest pakketante

Anbefalte innlegg

Gjest pakketante

Ønsker tips til bursdagsgave til min niese som fyller 15 om tre uker.

Fortrinnsvis noe som BÅDE er "fornuftig" og som faller i smak.

"Dessverre?" har hun ingen utpregede intresser eller samlemanier ennå, slik at det er få tips å hente der.

Prisnivå ca 200 kr.

(Og NEI - av prinsipp skal hun ikke få penger, men en pakke..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Parfyme, sminke, bok, smykker, musikk, kosedress.... Utvalget er enormt for en 15-åring;)

Da min datter var 15 år, var hun kjempefornøyd med alt hun fikk! Gaver var jo spesielt spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Driver hun med sport? Jogger? I så fall kan en t-skjorte eller tøft ulltøy fra Kari Traa være noe.

Det tror jeg hun ville blitt glad for selv om hun ikke driver med idrett. Det blir min i hvert fall.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dilldall

Verktøykasse, skrujernsett, el-skrujern, pipenøkler, digital fotoramme, PC-mus. Boken "Veien til førerkortet."

Jenter får alt for mye ubrukelig dilldall. Hva med å tenke helt utenfor boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...