Gjest pakketante Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ønsker tips til bursdagsgave til min niese som fyller 15 om tre uker. Fortrinnsvis noe som BÅDE er "fornuftig" og som faller i smak. "Dessverre?" har hun ingen utpregede intresser eller samlemanier ennå, slik at det er få tips å hente der. Prisnivå ca 200 kr. (Og NEI - av prinsipp skal hun ikke få penger, men en pakke..." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Parfyme, sminke, bok, smykker, musikk, kosedress.... Utvalget er enormt for en 15-åring;) Da min datter var 15 år, var hun kjempefornøyd med alt hun fikk! Gaver var jo spesielt spennende! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Driver hun med sport? Jogger? I så fall kan en t-skjorte eller tøft ulltøy fra Kari Traa være noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Driver hun med sport? Jogger? I så fall kan en t-skjorte eller tøft ulltøy fra Kari Traa være noe. Det tror jeg hun ville blitt glad for selv om hun ikke driver med idrett. Det blir min i hvert fall. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilldall Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Verktøykasse, skrujernsett, el-skrujern, pipenøkler, digital fotoramme, PC-mus. Boken "Veien til førerkortet." Jenter får alt for mye ubrukelig dilldall. Hva med å tenke helt utenfor boksen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.