Gå til innhold

Paradise hotell. Skammelig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

Enig i at det er forferdelig dårlig, og jeg er ganske sjokkert over at noen stiller opp og frivillig og utleverer seg slik.

Er også veldig glad jeg ikke har tenåringer som ser, og ville synes det var ganske frastøtende om dette var min femtenårings favorittprogram på tv.

Like fullt har jeg et trash-gen som ikke klarer la være å kikke når jeg i melom zapper innom! Og da er det selvsagt bedre jo kåtere de er og jo mer de dummer seg ut.

Huff!

''Stakkars barns om vokser opp i dag slik som dette samfunnet nå er blitt.''

Jeg er helt enig i at PH og liknende TV-serier er noe skikkelig dritt, men det er heldigvis ikke barne-TV, og dermed slipper ungene å se på det - og akkurat det er vel strengt tatt foreldrenes ansvar å sørge for at de slipper.

Dessuten er det heldigvis et stort mangfold av TV-tilbud og andre medier, slik at vi i dag kan velge i veldig mye større grad hva vil vil la oss underholde og opplyse av enn for tjuefem år siden, da alle "måtte" se på Dynastiet - og vi trodde det var kvalitets-TV.

Jeg er helt enig i at PH og liknende TV-serier er noe skikkelig dritt, men det er heldigvis ikke barne-TV, og dermed slipper ungene å se på det - og akkurat det er vel strengt tatt foreldrenes ansvar å sørge for at de slipper.

Dessuten er det heldigvis et stort mangfold av TV-tilbud og andre medier, slik at vi i dag kan velge i veldig mye større grad hva vil vil la oss underholde og opplyse av enn for tjuefem år siden, da alle "måtte" se på Dynastiet - og vi trodde det var kvalitets-TV.

''da alle "måtte" se på Dynastiet - og vi trodde det var kvalitets-TV.''

Hva?

Og dette har du ikke fortalt meg før nå? :moppe:

Med vennlig hilsen

Synes programkonseptet er forkastelig, men bryr meg lite om andre ser på.

Det som plager meg mer, er foreldre som faktisk lar ungene sine se på det. Da snakker jeg om unger på 9 år og oppover. Hva i alle dager tenker disse foreldrene - tenker jeg...

''da alle "måtte" se på Dynastiet - og vi trodde det var kvalitets-TV.''

Hva?

Og dette har du ikke fortalt meg før nå? :moppe:

Med vennlig hilsen

Altså, jeg var sånn cirka 11 år gammel den gangen, og alle vet at unger ikke akkurat har god vurderingsevne. Men det var jo sågar plasser i Norge hvor tidspunkt for kommunestyremøter ble flyttet - for at det ikke skulle kollidere med ukas episode av Dynastiet. True story.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...