Gå til innhold

Leste en bra/dårlig bok i det siste?

Anbefalte innlegg

Å, den har jeg kjøpt også og gleder meg til å lese den:-)

Jeg lå og leste i den i badekaret i går kveld. Mannen min gikk og la seg. Jeg krekte meg opp av badekaret og fortsatt å lese på badegolvet helt til mannen min ropte ut til meg (nærmere klokka ett) at nå måtte jeg komme og legge meg ;-)

Fortsetter under...

Glassøya.

Lettlest, sånn på overflaten - kan gi mye å tenke på. Men passer kanskje best for modne mennesker ( modne i betydning alder :-)

Hvordan løste dere konflikten om bosetting? Den tråden du hadde om dette i fjor en gang gjorde veldig inntrykk meg, og jeg har mange ganger tenkt på deg og dine...

Gjest sjøstjerna

Jeg lå og leste i den i badekaret i går kveld. Mannen min gikk og la seg. Jeg krekte meg opp av badekaret og fortsatt å lese på badegolvet helt til mannen min ropte ut til meg (nærmere klokka ett) at nå måtte jeg komme og legge meg ;-)

Har også lest den. :)

Veldig fin.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...