Gjest prust Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Å, den har jeg kjøpt også og gleder meg til å lese den:-) Jeg lå og leste i den i badekaret i går kveld. Mannen min gikk og la seg. Jeg krekte meg opp av badekaret og fortsatt å lese på badegolvet helt til mannen min ropte ut til meg (nærmere klokka ett) at nå måtte jeg komme og legge meg ;-) 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Glassøya. Lettlest, sånn på overflaten - kan gi mye å tenke på. Men passer kanskje best for modne mennesker ( modne i betydning alder :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Glassøya. Lettlest, sånn på overflaten - kan gi mye å tenke på. Men passer kanskje best for modne mennesker ( modne i betydning alder :-) Hvordan løste dere konflikten om bosetting? Den tråden du hadde om dette i fjor en gang gjorde veldig inntrykk meg, og jeg har mange ganger tenkt på deg og dine... 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Hvordan løste dere konflikten om bosetting? Den tråden du hadde om dette i fjor en gang gjorde veldig inntrykk meg, og jeg har mange ganger tenkt på deg og dine... Se meldinger 0 Siter
Gjest solslyng Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Har lest, ikke bare en, men to veldig bra bøker den siste uka. Innsirkling og Innsirkling 2 av Carl Frode Tiller. Har du ikke lest dem så anbefaler jeg dem på det sterkeste. Veldig underholdende og høy kvalitet på språk. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Jeg lå og leste i den i badekaret i går kveld. Mannen min gikk og la seg. Jeg krekte meg opp av badekaret og fortsatt å lese på badegolvet helt til mannen min ropte ut til meg (nærmere klokka ett) at nå måtte jeg komme og legge meg ;-) Har også lest den. Veldig fin. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 http://go.startsiden.no/go/e/content_results;siteId=230;afu=verden.abcsok.noa47index.html%3Fq%3Dden%2520glemte%2520hagen%252C%2520bok%26lr%3Dlang_no/http://www.bokogsamfunn.no/%C2%ABden-glemte-hagen%C2%BB-av-kate-morton/ Den var bra og uforpliktende :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Har også lest den. Veldig fin. Ble ferdig i natt klokka ett. Gripende bok! 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Ble ferdig i natt klokka ett. Gripende bok! Det ble til at du leste den ja. Bra at du likte den :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.