spiky Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Sønnen min på 10 fikk et nytt spill til playstation i går. Nå har han spilt i 4 timer med bare en matpause. Det er lenge siden han brukte playstation så jeg lurer på om jeg skal la han få lov til å spille så lenge han vil i dag, eller om jeg skal forlange at han gjør noe annet. Det er 12 kuldegrader ute og ingen å leke med i nabolaget i dag. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 La han spille, med små pauser underveis. men fortell at dette ikke blir noen vane- altså med så mye spilling. Bare i dag, siden alt er nytt, det er kaldt og ingen kompiser er hjemme. 0 Siter
spiky Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Skrevet 20. februar 2011 La han spille, med små pauser underveis. men fortell at dette ikke blir noen vane- altså med så mye spilling. Bare i dag, siden alt er nytt, det er kaldt og ingen kompiser er hjemme. Takk :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Nye spill er bestandig spennende, og hvis han ikke bruker Playstationen noe særlig i utgangspunktet, så la ham spille... Nyhetens interesse går fort nok over:-) Selv jeg sitter i timesvis når nye Mario-spill har kommet i hus:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Helt unntaksvis er det vel greit. Har selv to som er veldig glade i å spille, men hovedregelen er at de bare får lov i helgene og ikke mer enn en time pr. dag. Mase unntak på reiser. Forøvrig er vel ikke -12 noen unnskyldning med mindre barna (eller du) er syke. Vi har vært på ski i -16 i dag! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Helt unntaksvis er det vel greit. Har selv to som er veldig glade i å spille, men hovedregelen er at de bare får lov i helgene og ikke mer enn en time pr. dag. Mase unntak på reiser. Forøvrig er vel ikke -12 noen unnskyldning med mindre barna (eller du) er syke. Vi har vært på ski i -16 i dag! 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 12 kuldegrader ohg ingen å leke med sier du? Da haburde han vært ute en tur for å leke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.