Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 10 fikk et nytt spill til playstation i går. Nå har han spilt i 4 timer med bare en matpause. Det er lenge siden han brukte playstation så jeg lurer på om jeg skal la han få lov til å spille så lenge han vil i dag, eller om jeg skal forlange at han gjør noe annet. Det er 12 kuldegrader ute og ingen å leke med i nabolaget i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360884-spillende-10-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Helt unntaksvis er det vel greit.

Har selv to som er veldig glade i å spille, men hovedregelen er at de bare får lov i helgene og ikke mer enn en time pr. dag. Mase unntak på reiser.

Forøvrig er vel ikke -12 noen unnskyldning med mindre barna (eller du) er syke. Vi har vært på ski i -16 i dag! :P

Gjest Elextra

Helt unntaksvis er det vel greit.

Har selv to som er veldig glade i å spille, men hovedregelen er at de bare får lov i helgene og ikke mer enn en time pr. dag. Mase unntak på reiser.

Forøvrig er vel ikke -12 noen unnskyldning med mindre barna (eller du) er syke. Vi har vært på ski i -16 i dag! :P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...