Gå til innhold

Freialand, anyone??

tzatziki1365380058

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058

Er det noen som har vært med på bursdagsfeiring i "freialand"? Er det morsomt for ungene, får de smaksprøver, må man ha med mat, eller fikser freialand alt osv?

Charlie og Sjokoladefabrikken skaper jo skyhøye forventninger, regner med at freialand ikke er LIKE fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var der og feiret guttungens 10-årsdag. Bestilte 1/2 år i forveien, for det er lang venteliste (han har bursdag seint i juni så da er det stor trafikk)

Vi tok med pølser som ungene fikk med en gang de kom. Ikke brus, de fikk mer enn nok sukker, så de greide seg med vann. Første post var å støpe egen sjokoladeplate og tegne eske til den. Guiden vår hadde gjettekonkuranser og var flink med ungene mens de spiste, vi voksne satt bare og så på.

Så var det omvisning i kakaoens historie, gutta var helt oppslukt. de fikk stadig sjokoladebiter i hånda... Helt tilslutt fikk de en kjapp omvisning inne i selve fabrikken. Alle fikk med seg en pose sjokolade hjem også, og guttungen fikk et kvikk lunsj sitteunderlag ettersom det var hans bursdag.

Anbefales, og vi har tenkt å gjenta det når jenungen skal feire sin 10-årsdag om 10 mndr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Vi var der og feiret guttungens 10-årsdag. Bestilte 1/2 år i forveien, for det er lang venteliste (han har bursdag seint i juni så da er det stor trafikk)

Vi tok med pølser som ungene fikk med en gang de kom. Ikke brus, de fikk mer enn nok sukker, så de greide seg med vann. Første post var å støpe egen sjokoladeplate og tegne eske til den. Guiden vår hadde gjettekonkuranser og var flink med ungene mens de spiste, vi voksne satt bare og så på.

Så var det omvisning i kakaoens historie, gutta var helt oppslukt. de fikk stadig sjokoladebiter i hånda... Helt tilslutt fikk de en kjapp omvisning inne i selve fabrikken. Alle fikk med seg en pose sjokolade hjem også, og guttungen fikk et kvikk lunsj sitteunderlag ettersom det var hans bursdag.

Anbefales, og vi har tenkt å gjenta det når jenungen skal feire sin 10-årsdag om 10 mndr...

Takk for svar, det høres gøy ut§. Men jeg frykter at vi er for seint ute, da - bursdag i mai. Vi kan riktignok være fleksible på datoer, men likevel skal det vel noe til...

Skal ringe i morgen og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe allright nå som halve Freia og havene er borte? Jeg blir litt trist bare å se det utenifra og Obosblokkene i hagen. Jeg er sikker på at hadde det ikke vært for Edvard Munchs bilder i spisesalen så hadde hele greia vært rivet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe allright nå som halve Freia og havene er borte? Jeg blir litt trist bare å se det utenifra og Obosblokkene i hagen. Jeg er sikker på at hadde det ikke vært for Edvard Munchs bilder i spisesalen så hadde hele greia vært rivet

Vi var der i 2009, så jeg vet ikke om det er annerledes nå. Det Freialandet for ungene var innendørs, de var bare såvidt ute i hagen og i spisesalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der i 2009, så jeg vet ikke om det er annerledes nå. Det Freialandet for ungene var innendørs, de var bare såvidt ute i hagen og i spisesalen

Jeg var der med klassen for full omvisning, men det er lenge siden ;) Jeg husker i grunnen mest lakrisen i Twist som en maskin spydde utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...