tzatziki1365380058 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er det noen som har vært med på bursdagsfeiring i "freialand"? Er det morsomt for ungene, får de smaksprøver, må man ha med mat, eller fikser freialand alt osv? Charlie og Sjokoladefabrikken skaper jo skyhøye forventninger, regner med at freialand ikke er LIKE fantastisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vi var der og feiret guttungens 10-årsdag. Bestilte 1/2 år i forveien, for det er lang venteliste (han har bursdag seint i juni så da er det stor trafikk) Vi tok med pølser som ungene fikk med en gang de kom. Ikke brus, de fikk mer enn nok sukker, så de greide seg med vann. Første post var å støpe egen sjokoladeplate og tegne eske til den. Guiden vår hadde gjettekonkuranser og var flink med ungene mens de spiste, vi voksne satt bare og så på. Så var det omvisning i kakaoens historie, gutta var helt oppslukt. de fikk stadig sjokoladebiter i hånda... Helt tilslutt fikk de en kjapp omvisning inne i selve fabrikken. Alle fikk med seg en pose sjokolade hjem også, og guttungen fikk et kvikk lunsj sitteunderlag ettersom det var hans bursdag. Anbefales, og vi har tenkt å gjenta det når jenungen skal feire sin 10-årsdag om 10 mndr... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Vi var der og feiret guttungens 10-årsdag. Bestilte 1/2 år i forveien, for det er lang venteliste (han har bursdag seint i juni så da er det stor trafikk) Vi tok med pølser som ungene fikk med en gang de kom. Ikke brus, de fikk mer enn nok sukker, så de greide seg med vann. Første post var å støpe egen sjokoladeplate og tegne eske til den. Guiden vår hadde gjettekonkuranser og var flink med ungene mens de spiste, vi voksne satt bare og så på. Så var det omvisning i kakaoens historie, gutta var helt oppslukt. de fikk stadig sjokoladebiter i hånda... Helt tilslutt fikk de en kjapp omvisning inne i selve fabrikken. Alle fikk med seg en pose sjokolade hjem også, og guttungen fikk et kvikk lunsj sitteunderlag ettersom det var hans bursdag. Anbefales, og vi har tenkt å gjenta det når jenungen skal feire sin 10-årsdag om 10 mndr... Takk for svar, det høres gøy ut§. Men jeg frykter at vi er for seint ute, da - bursdag i mai. Vi kan riktignok være fleksible på datoer, men likevel skal det vel noe til... Skal ringe i morgen og høre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vi var der og feiret guttungens 10-årsdag. Bestilte 1/2 år i forveien, for det er lang venteliste (han har bursdag seint i juni så da er det stor trafikk) Vi tok med pølser som ungene fikk med en gang de kom. Ikke brus, de fikk mer enn nok sukker, så de greide seg med vann. Første post var å støpe egen sjokoladeplate og tegne eske til den. Guiden vår hadde gjettekonkuranser og var flink med ungene mens de spiste, vi voksne satt bare og så på. Så var det omvisning i kakaoens historie, gutta var helt oppslukt. de fikk stadig sjokoladebiter i hånda... Helt tilslutt fikk de en kjapp omvisning inne i selve fabrikken. Alle fikk med seg en pose sjokolade hjem også, og guttungen fikk et kvikk lunsj sitteunderlag ettersom det var hans bursdag. Anbefales, og vi har tenkt å gjenta det når jenungen skal feire sin 10-årsdag om 10 mndr... Er det noe allright nå som halve Freia og havene er borte? Jeg blir litt trist bare å se det utenifra og Obosblokkene i hagen. Jeg er sikker på at hadde det ikke vært for Edvard Munchs bilder i spisesalen så hadde hele greia vært rivet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er det noe allright nå som halve Freia og havene er borte? Jeg blir litt trist bare å se det utenifra og Obosblokkene i hagen. Jeg er sikker på at hadde det ikke vært for Edvard Munchs bilder i spisesalen så hadde hele greia vært rivet Vi var der i 2009, så jeg vet ikke om det er annerledes nå. Det Freialandet for ungene var innendørs, de var bare såvidt ute i hagen og i spisesalen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vi var der i 2009, så jeg vet ikke om det er annerledes nå. Det Freialandet for ungene var innendørs, de var bare såvidt ute i hagen og i spisesalen Jeg var der med klassen for full omvisning, men det er lenge siden Jeg husker i grunnen mest lakrisen i Twist som en maskin spydde utover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.