Gå til innhold

surfe på mobilen ved mobilt bredbånd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest orker ikke  surfe..

Ja, du må sette simkortet i mobilen for at det skal gå på samme abonnement.

Blir det ofte man skal bruke det slik, ville jeg gått for å tegne mobilsurf for 99.- år måned.

Hvor mye kan en surfe for den prisen på mobilen tror du?

Gjest Bob Saget

Hvor mye kan en surfe for den prisen på mobilen tror du?

500 mb pr mnd.Det holder i bøtter og spann for de aller fleste forutsatt to ting.

1. At man bruker Opera mini å surfe med som forhåndskomprimerer innholdet ned til en tiendedel.

2. At man ikke ser mye youtube, eller annet streamet innhold.

500 mb pr mnd.Det holder i bøtter og spann for de aller fleste forutsatt to ting.

1. At man bruker Opera mini å surfe med som forhåndskomprimerer innholdet ned til en tiendedel.

2. At man ikke ser mye youtube, eller annet streamet innhold.

Man surfer jo gratis om kvelden også, etter klokka 18 til sju om morgenen. Jeg har ett jeg bruker når jeg har vært innlagt på sykehuset. Men da har jeg surfet om dagen også og da er makssummen 50 kroner.

Gjest Bob Saget

Man surfer jo gratis om kvelden også, etter klokka 18 til sju om morgenen. Jeg har ett jeg bruker når jeg har vært innlagt på sykehuset. Men da har jeg surfet om dagen også og da er makssummen 50 kroner.

Ja, men nå er det vel mobilt bredbånd koblet til PC du snakker om, og ikke surfing med mobiltelefonen?

Annonse

Med touchtelefon og stor nok skjerm er det faktisk brukanes.

Har erstattet papiravisa når man går på do her i gården :-)

Jo, det går an innimellom. Min er koblet på det trådløse nettverket så jeg spiller angry birds når jeg sitter på kjøkkenet og tar en røyk. Lese avisen har jeg ikke tenkt på, det gjør jeg på laptopen :o)

Gjest Bob Saget

Jo, det går an innimellom. Min er koblet på det trådløse nettverket så jeg spiller angry birds når jeg sitter på kjøkkenet og tar en røyk. Lese avisen har jeg ikke tenkt på, det gjør jeg på laptopen :o)

Angry birds ja..der er jeg stuck i alle brett og kommer ikke videre :-(

Angry birds ja..der er jeg stuck i alle brett og kommer ikke videre :-(

Jeg er ferdig med hele første delen og så begynt på nytt, men da er det andre fugler men samme brett. Da begynte det på brett tre. Det er enda mer vanskelig da. Så egentlig har jeg sluttet å røyke for når jeg spiller så brenner røyken opp ;o) Jeg gjør det bare da, nesten så jeg må le.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...