Gå til innhold

Ferie ved AAP

Gjest kjærringa MOT strømregningen

Anbefalte innlegg

Gjest kjærringa MOT strømregningen

Kan man ikke få ferie når man får AAP?

Er ganske fortvilende for en mor til to, skal vi ikke kunne ta noen ferie fordi jeg har AAP?

Huff, dette er ikke lett!

Har jo ikke mye inntekt nå, men trenger ferie med ungene mine. Vi har mulighet for og låne en leilighet i syden i 2 uker, men kan jo ikke det hvis jeg skal trekkes for 2 uker i lønn!

Hva gjør dere som har AAp, får dere aldri tatt ferie?

Er litt fortvilende dette kjenner jeg,.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360911-ferie-ved-aap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ompalompa

Hei. Er du på aap, eller på tu med overgangsregler? Hvis du er på sistnevnte så kan du reise. Men hvis du kun er på aap, og ikke har vært på tu, så må du bare ta deg en tur på nav. der må du fortelle det som du skriver her nå. og spør om du kan få lov til å få ferie. For du MÅ søke om lov, og hvis ikke ferien er til hinder for noe aktivitet inne aap, så får du lov! Og da må du IKKE skrive på meldekortet at du har hatt ferie, for DA blir du trukket for penger. Skriver av lang erfaring. Har selv spurt hver gang jeg skal reise på ferie, selv om det kun er for noen få dager. Og hver gang har jeg fått velsignelse. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360911-ferie-ved-aap/#findComment-3121312
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...