Gå til innhold

10 år i dag :)

jubalong70

Anbefalte innlegg

I dag er det 10 år siden vår mellomste ble født. Hun kom sprellende ut kl. 0710, etter 70 timer med rier... Man kan trygt si at jeg var sliten, men samtidig så ufattelig glad. Mellomstemor var nøyaktig 1 time gammel da jeg forkynte at jeg virkelig ønsket å oppleve en fødsel en gang til (storesøster er keiserinne ;)).

Nå har hun blitt ei lang jente, med kjempelangt, bølgete hår som elsker å pynte seg. (Akkurat nå gikk hun på badet for å sminke seg - for hun har jo bursdag :))

Hun elsker Justin Bieber, og har laget flerfoldige collager med bilder av ham som henger på veggene på rommet hennes. Jeg tror hun drømmer om å bli kjæresten hans...

Ellers er hun fantastisk flink til å danse, og nyter å være på scenen.

Heldigvis og takk og lov er hun frisk nå, og vi håper og ber om at hun fortsetter med det.

Gratulerer så hjerteligst med dagen, gulljenta mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest - Ingoen -

10-årsdagen er helt spesiell. Gratulerer!

Gratulerer så mye med den store bursdagen i huset!

Hipp hipp hurra for mellomjenta di!

Kan tenke meg at det er en spesiell 10 års dag i år, ja ;-)

Vi feiret mellommannen vår i går, og det er så rart for jeg tenker på fødselsforløpet hele bursdagsdøgnet, hvert eneste år. Det gjør stort inntrykk å bli mamma, finnes ikke noe mer fantastisk enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Vi feiret mellommannen vår i går, og det er så rart for jeg tenker på fødselsforløpet hele bursdagsdøgnet, hvert eneste år. Det gjør stort inntrykk å bli mamma, finnes ikke noe mer fantastisk enn det!

ja, laban - du skulle jo ikke til deg. Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med tiåringen!

Vår midterste blir ti i sommer - og hun er storfornøyd fordi tiårsdagen skal feires i Frankrike :-)

Ah, høres herlig ut. 10-åringen vår er vant til at vi er bortreist på dagen hennes hun også. Det er alltid vinterferie her da. Men i år er vi hjemme, og hun sier det føles helt anderledes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Når ungene har bursdag, så tenker jeg mye på hvordan de kom til verden, og hvordan jeg hadde det da.

Herlig! Heldige er vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...