Gå til innhold

Klumpen i halsen del 2

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden

Nå har jeg hatt denne klumpen i halsen siden begynnelsen av januar. Den er på innsiden av halsen og jeg kjenner den når jeg svelger. Ingen klump utenpå halsen. Den kommer og går. Den dukket opp litt før jeg fikk influensa. Det ble tatt blodprøver av forskjellige ting. Stoffskifte, B12 osv osv. I dag fikk jeg svar på prøvene. Alle prøver er normale. Jeg føler meg også helt frisk.

Hmm, det ble ikke tatt kreftprøve, men jeg ville vel følt meg dårlig nå hvis det var kreft? Hva kan det ellers være? Må jeg følge opp dette videre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360917-klumpen-i-halsen-del-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletiden

Det kan være muskler som knyter seg, rett og slett. Det skjer meg når jeg er stressa.

"Klump i halsen" kan også skyldes sure oppstøt.

Nei, tror ikke det, Symtomene er slik som beskrevet her. Som en slimpropp.

Tror jeg bare slår meg til ro med at det er ufarlig jeg ;-)

Gjest Nickløsheletiden

Nei, tror ikke det, Symtomene er slik som beskrevet her. Som en slimpropp.

Tror jeg bare slår meg til ro med at det er ufarlig jeg ;-)

Glemte å få med linken

http://www.spaniasidene.com/spania_helse_velvaere_forsikring_halsen_helsekort_spanske.htm

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...