Gå til innhold

NAV- på sitt beste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så enkelt for NAV heller.

De har for lite folk, som igjen har fått for dårlig opplæring. De har ikke enkle prosedyrer å bruke.

De har begrensede budsjetter og når enkelte i tillegg prøver å lure til seg penger blir det ikke enkelt.

Spørsmålet er om hovedproblemet her er NAV eller det faktum at forsikringsselskapet til sjåføren som kjørte på han ikke har betalt ut noen penger.

Så er det jo også et spørsmål om en er heldig som lever i et land der en i alle får litt penger, da det i svært mange land er slik at man ikke får noe som helst fra staten.

Til slutt kan jeg bare si at jeg krysser fingrene for at slipper å ha noe som helst med NAV å gjøre. Og all honnør til de som står på. De burde i alle fall blitt møtt med respekt. Og det burde være mulig å oppnå kontakt med sin saksbehandler.

Ikke så enkelt for NAV heller.

De har for lite folk, som igjen har fått for dårlig opplæring. De har ikke enkle prosedyrer å bruke.

De har begrensede budsjetter og når enkelte i tillegg prøver å lure til seg penger blir det ikke enkelt.

Spørsmålet er om hovedproblemet her er NAV eller det faktum at forsikringsselskapet til sjåføren som kjørte på han ikke har betalt ut noen penger.

Så er det jo også et spørsmål om en er heldig som lever i et land der en i alle får litt penger, da det i svært mange land er slik at man ikke får noe som helst fra staten.

Til slutt kan jeg bare si at jeg krysser fingrene for at slipper å ha noe som helst med NAV å gjøre. Og all honnør til de som står på. De burde i alle fall blitt møtt med respekt. Og det burde være mulig å oppnå kontakt med sin saksbehandler.

Det er nok mangelen på respekt, og måten mennesker som er syke blir møtt på som provoserer meg mest også. Enkelte passer best til å jobbe med "døde ting".

Det var en god artikkel. Jeg kjenner folk som har en fysisk diagnose og har endt opp med uføretrygd pga psyken tilslutt. NAV tok simpelthen knekken på henne. Vi er ikke alle like hardføre dessverre, og jeg har overlevd jungelen på NAV, men guri meg så forbannet jeg har vært mange ganger.

Men som Petter Smart sier, de har det ikke lett de som jobber på nav heller. Reglene er firkantet og lite fleksible.

Annonse

hidi, the scorpion

Det er rett og slett så en har lyst til å skrike høyt til de som bestemte endringene:(

Når jeg leser disse skrekkhistoriene, får jeg vondt langt inn i sjelen....

NAV er et så galt konsept, at man bør tro at idioter står bak hele reformen! Kjenner jeg blir rasende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...