Gå til innhold

Sjokoladetest :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å nevne ukens sjokolade som er mandelstang her i gården.

Mandelstang var min favoritt i mange år i barnedommen, helt til det var en eller annen episode med noen som hadde funnet mark i mandelstangen. Da spiste jeg dden ikke igjen på mange år. Nå kan jeg godt sopise den igjen iblant, men det blir ikke så ofte :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• laban

6

• Sara Bernard

6

• Mary Poppins

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, troika er supergodt!

:) Og Caribe(?) fra Valrhona. Mmmmmmsjokolade

Skrevet

Ja, troika er supergodt!

Troika er en stødig favoritt, ja..mmh. Dette er en helt grusom tråd, jommen bra det ikke er noe sjokolade i skapene her..har gått og fysemysa i skapa et par ganger nå bare pga denne tråden. :-)

Skrevet

:) Og Caribe(?) fra Valrhona. Mmmmmmsjokolade

Den har jeg ikke smakt.

MEN, når det kommer til søtsaker, har jeg oppdaget at det fins en lakris-is, sånn youghurt lakris is i stort beger. Håper den er god.

Skrevet

Den har jeg ikke smakt.

MEN, når det kommer til søtsaker, har jeg oppdaget at det fins en lakris-is, sånn youghurt lakris is i stort beger. Håper den er god.

Litt skeptisk. Men kanskje? :)

Skrevet

Troika er en stødig favoritt, ja..mmh. Dette er en helt grusom tråd, jommen bra det ikke er noe sjokolade i skapene her..har gått og fysemysa i skapa et par ganger nå bare pga denne tråden. :-)

Ånden er villig, men kjødet...

Skrevet

Sånn må jeg ha tak i. Akkurat nå har jeg samme isen med toffee i og den er nydelig den og.

Jepp! Jeg har blitt skikkelig forkjøla så jeg venter med is til jeg smaker noe.

Dark-Angel 82
Skrevet

Åhr, sjokolade, nam,nam!

Jeg liker mange typer, man akkurat nå fikk jeg veldig lyst på Hobby, den er god. :)

Skrevet

Hobby har alltid vært en av mine favoritter, den ble ikke med engang! *hehe*

Ellers er Bounty, Snickers og Troika godt da.

Skrevet

Glemte å nevne ukens sjokolade som er mandelstang her i gården.

Jeg er egentlig en søtmons, men mandelstang er aaaaalt for søtt for meg.

Skrevet

Har du smakt Freias 70% med marispan? Det er rene konfekten.

*sikle* Beste sjokoladen ever!!!

Skrevet

Jeg er egentlig en søtmons, men mandelstang er aaaaalt for søtt for meg.

Hmm har aldri tenkt noe over at den er noe mer søt enn andre sjokolader? Tvert i mot synes jeg mandlene gjør at den faktisk er litt mindre søt jeg..

Skrevet

Hmm har aldri tenkt noe over at den er noe mer søt enn andre sjokolader? Tvert i mot synes jeg mandlene gjør at den faktisk er litt mindre søt jeg..

Fyllet i midten av mandelstangen er jo kvalmende søtt. :o)

Skrevet

Jeg ser flertallet skryter veldig av Troika sjokoladen i denne tråden. Jeg har faktisk aldri smakt Troika før. Må innrømme at jeg forbinder den med ..vel.. litt eldre mennesker...

*dukker*

Men er denne virkerlig så god altså? Jeg er glad i marsipanbrød så da er det kanskje en sannsynlighet for at jeg vil synes Troika er godt også?

Skrevet

Jeg spiser ikke sjokolade, men da jeg en gang i tiden gjorde, det var Cuba, Toblerone og Ritter sport (valnøtt) favorittene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...