Spirello Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Vi har en datter på fire mnd. Perisjonen min er ferdig i midten av oktober, men håper på å få tatt litt ekstra permisjon uten lønn. tenker da å søke barnehageplass fra enten 1. des eller eller 1. jan 2012. Når bør vi søke da? Trenger vel ikke forholde oss til fristen som er 1. mars, for denne gjelder vel kune for hovedopptaket som er i august? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg ville søkt nå! Det er alltid greit å være med i "vurderingen" til barnehagene ved hovedopptak! Selvom man ikke trenger plass fra august, er det alltid greit for barnehagene å vite hva de har å fylle opp med utover! I tillegg ville jeg søkt fra 1.desember. Barnehagene får tilskudd for alle barn som går der pr 15.desember, dvs at de ofte "foretrekker" barn som ønsker plass fra da av framfor de som venter til januar. Bare et lite tips 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg ville søkt nå! Det er alltid greit å være med i "vurderingen" til barnehagene ved hovedopptak! Selvom man ikke trenger plass fra august, er det alltid greit for barnehagene å vite hva de har å fylle opp med utover! I tillegg ville jeg søkt fra 1.desember. Barnehagene får tilskudd for alle barn som går der pr 15.desember, dvs at de ofte "foretrekker" barn som ønsker plass fra da av framfor de som venter til januar. Bare et lite tips Men skal søke på kommunal barnaheg.. gjelder det dem også? Poenget er at jeg gjerne vil ha henne hjemme ut året.. Litt dumt å betale for plass uten å bruke den, og uten å ha inntekt i desember hvis det blir sånn da.. Er det 1. mars som er fristen? Tusen takk for svar God helg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Men skal søke på kommunal barnaheg.. gjelder det dem også? Poenget er at jeg gjerne vil ha henne hjemme ut året.. Litt dumt å betale for plass uten å bruke den, og uten å ha inntekt i desember hvis det blir sånn da.. Er det 1. mars som er fristen? Tusen takk for svar God helg. Jeg innbiller meg at det gjelder kommunale barnehager også, men det tør jeg ikke vedde på... Jobber privat selv og har gjort det de siste årene... 1.mars er fristen, ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.