Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...lukkemekanisme på DOC'-posene. Det er veldig praktisk å huske å klemme sammen denne! *faen*

Det var årets beste innlegg fra min side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ellers blir det j.... klissete i veska/lomma.

Skrevet

Det har jeg også erfart. Dessverre hadde alle unntatt den ene jeg allerede hadde spist funnet veien ut av posen og ned på bunnen av veska en gang de skulle være med på en times biltur og ble plasset på gulvet nær varmeanlegget. Da du, da hadde de fest og smeltet sammen til en honning- og lakrisluktende klump. Og så var veska ødelagt. Jeg likte den veska! Den var så rød og fin...:/

Skrevet

Jepp, det var det på posen med ris jeg kjøpte sist også... Genialt om man husker å lukke den riktig og ingen andre beveger seg i nærheten.

Jaja, fikk om ikke annet støvsugd inni matskapet for noen dager siden ;)

Skrevet

Det har jeg også erfart. Dessverre hadde alle unntatt den ene jeg allerede hadde spist funnet veien ut av posen og ned på bunnen av veska en gang de skulle være med på en times biltur og ble plasset på gulvet nær varmeanlegget. Da du, da hadde de fest og smeltet sammen til en honning- og lakrisluktende klump. Og så var veska ødelagt. Jeg likte den veska! Den var så rød og fin...:/

Oh, the joy..! ;-(

Gjest frillen
Skrevet

For min del hadde det ikke hjulpet om de hadde utstyrt posene med glidelås. Jeg er en svært dårlig "lukker" har jeg funnet ut, "skruer" også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...