Gjest Er dette vanlig? Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei! Kort innpå: Er det vanlig at gutt på 10 år sover sammen med sin søster på 12 år? Hos far sover de bare på samme rom mens de hos moren sover i samme seng. De har hvert sitt rom, men gutten føler seg tryggere når han sover med søstra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det hender mine to på samme alder sover i samme seng også, bare koselig det. ) Jeg tror dog ikke det har noe med trygghet å gjøre og de klaget over plassmangel sist gang. *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er dette vanlig? Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det hender mine to på samme alder sover i samme seng også, bare koselig det. ) Jeg tror dog ikke det har noe med trygghet å gjøre og de klaget over plassmangel sist gang. *hehe* Jeg snakker om å gjøre det HVER natt uten unntak:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Vil si det høres meget pussig ut, men ville ikke tenkt noe "skummelt" om det, akkurat! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg snakker om å gjøre det HVER natt uten unntak:) Kanskje på tide å finne ut hva det er som gjør gutten utrygg i sin egen seng da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er dette vanlig? Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kanskje på tide å finne ut hva det er som gjør gutten utrygg i sin egen seng da? Han er generelt urolig av seg både dag og natt, har en adhd diagnose. Sitter mye og spiller play station eller ser på TV. Drømmer om ting han ser på skjermen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Mine barn sov sammen i flere år. De hadde selvsagt egen seng og eget rom, men natta hadde de sammen. Ingen av dem var utrygge eller redde, de bare synes det var koselig slik. Og de sov faktisk sammen så lenge de bodde hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Våre barn sover ganske ofte sammen. Som regel er det 11 åringen (gutt) og 7 åringen (jente).Bare koselig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg ser ingen grunn til å lage et problem ut av det iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Her sover også seksåringen og tiåringen sammen Det er nemlig så kaldt og kjedelig å sove alene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er du far eller mor? Hvis ikke ville jeg ikke hatt mening om det. Hvis du er far forbyr du dem da å ligge i samme seng om natta, og irriterer deg over at de får lov hos mor? Hvis du er mor forstår jeg ikke spørsmålet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.