Gå til innhold

10-åring og 12-åring sover i samme seng

Gjest Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Er dette vanlig?

Hei!

Kort innpå: Er det vanlig at gutt på 10 år sover sammen med sin søster på 12 år? Hos far sover de bare på samme rom mens de hos moren sover i samme seng. De har hvert sitt rom, men gutten føler seg tryggere når han sover med søstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender mine to på samme alder sover i samme seng også, bare koselig det. :o) Jeg tror dog ikke det har noe med trygghet å gjøre og de klaget over plassmangel sist gang. *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er dette vanlig?

Det hender mine to på samme alder sover i samme seng også, bare koselig det. :o) Jeg tror dog ikke det har noe med trygghet å gjøre og de klaget over plassmangel sist gang. *hehe*

Jeg snakker om å gjøre det HVER natt uten unntak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om å gjøre det HVER natt uten unntak:)

Kanskje på tide å finne ut hva det er som gjør gutten utrygg i sin egen seng da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er dette vanlig?

Kanskje på tide å finne ut hva det er som gjør gutten utrygg i sin egen seng da?

Han er generelt urolig av seg både dag og natt, har en adhd diagnose. Sitter mye og spiller play station eller ser på TV. Drømmer om ting han ser på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag1365380628

Mine barn sov sammen i flere år. De hadde selvsagt egen seng og eget rom, men natta hadde de sammen. Ingen av dem var utrygge eller redde, de bare synes det var koselig slik. Og de sov faktisk sammen så lenge de bodde hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Er du far eller mor? Hvis ikke ville jeg ikke hatt mening om det. Hvis du er far forbyr du dem da å ligge i samme seng om natta, og irriterer deg over at de får lov hos mor? Hvis du er mor forstår jeg ikke spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...