100%ull Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 . Når slutter ungdommer å være så ufordragelig frekk? Poden på 15 år er så ufordragelig frekk...jeg ser fram til han vokser av seg disse unotene...det går hardt på tålmodigheten for meg... Aaarrrggg.................. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Syvåringen min er også en prøvelse til tider - ser for meg at det blir mange tøffe år med tøffe tak fremover.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Syvåringen min er også en prøvelse til tider - ser for meg at det blir mange tøffe år med tøffe tak fremover.... Har en 13-åring i hus... ganske morsom, krevende alder ) Søskenbarnet på 16 er egotripp og frekk fortsatt, sier foreldrene, så vi kan bare se frem til noen år til Er glad jeg ikke har to tenåringer samtidig, selv om den ene nok avløser den andre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.