grot Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 En 5-åring alene mens man henter eldre barn 10 min. unna? Det hørtes litt snodig ut ja. Snodig? Det er i grunnen helt vanlig her det;-) En dag i uka går han hjem fra skolen alene også og venter til storebror kommer hjem en time senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Snodig? Det er i grunnen helt vanlig her det;-) En dag i uka går han hjem fra skolen alene også og venter til storebror kommer hjem en time senere. Men da er det ikke en 5-åring. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Men da er det ikke en 5-åring. :-) Eh..jo..han starta da på skolen i høst som fem-åring. Fem og et halvt år, for å være helt presis:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Eh..jo..han starta da på skolen i høst som fem-åring. Fem og et halvt år, for å være helt presis:-) Ok, jeg tenkte bare at man fyller jo 6 år det året man starter på skolen, og da er det liksom en pr. definisjon 6-åring. Men samme det. Det kommer jo så an på ungen. Tror kanskje heller jeg ville bedt de eldre ungene gå hjem, enn å la 5-åringen være alene hjemme. Men samme det også. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ok, jeg tenkte bare at man fyller jo 6 år det året man starter på skolen, og da er det liksom en pr. definisjon 6-åring. Men samme det. Det kommer jo så an på ungen. Tror kanskje heller jeg ville bedt de eldre ungene gå hjem, enn å la 5-åringen være alene hjemme. Men samme det også. :-) kan ikke godt be storebror gå hjem en time før han slutter skolen fordi lillebror er ferdig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 kan ikke godt be storebror gå hjem en time før han slutter skolen fordi lillebror er ferdig :-) Neeeei, jeg hadde sfo og sånn med i dette bildet jeg nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Neeeei, jeg hadde sfo og sånn med i dette bildet jeg nå. SFO finnes alltids, men hele poenget med å gå direkte hjem er jo å slippe SFO, skjønner du;-) Og jeg skjønner gutta godt. Mye bedre å roe ned hjemme og kunne ta seg en matbit og å starte med lekser, enn mas og styr på SFO. De har SFO en dag i uka og det holder visst i massevis:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 SFO finnes alltids, men hele poenget med å gå direkte hjem er jo å slippe SFO, skjønner du;-) Og jeg skjønner gutta godt. Mye bedre å roe ned hjemme og kunne ta seg en matbit og å starte med lekser, enn mas og styr på SFO. De har SFO en dag i uka og det holder visst i massevis:-) ''Og jeg skjønner gutta godt. Mye bedre å roe ned hjemme og kunne ta seg en matbit og å starte med lekser, enn mas og styr på SFO.'' Jentungen her elsket sfo og hadde det vært opp til henne hadde det nok vært sfo hele barneskolen. ) De var noen jenter som gikk på sfo ut 4. klasse og de storkoste seg med tegning og sånt hver ettermiddag og jeg kom veldig ofte for tidlig og hentet henne. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 SFO finnes alltids, men hele poenget med å gå direkte hjem er jo å slippe SFO, skjønner du;-) Og jeg skjønner gutta godt. Mye bedre å roe ned hjemme og kunne ta seg en matbit og å starte med lekser, enn mas og styr på SFO. De har SFO en dag i uka og det holder visst i massevis:-) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.