tonie Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Jeg jobber 120% og får betalt for vanlig heltid. Jeg begynner å bli litt lei av det der. 0 Siter
Colette Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Jeg jobber 120% og får betalt for vanlig heltid. Jeg begynner å bli litt lei av det der. Og jeg jobber 80% og blir betalt for 100%. Men det er fordi jeg er min egen sjef:-) 0 Siter
tonie Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Og jeg jobber 80% og blir betalt for 100%. Men det er fordi jeg er min egen sjef:-) Sukk....Og jeg jobber 40% utenom. For meg selv, fordi jeg vil det. Jeg liker ikke å jobbe for andre, derfor har jeg sagt opp:) 0 Siter
Colette Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Sukk....Og jeg jobber 40% utenom. For meg selv, fordi jeg vil det. Jeg liker ikke å jobbe for andre, derfor har jeg sagt opp:) Har du sagt opp? Ja, du klarer vel fint og leve av dine egne produkter:-) Det er jeg HELT sikker på. 0 Siter
tonie Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Har du sagt opp? Ja, du klarer vel fint og leve av dine egne produkter:-) Det er jeg HELT sikker på. Ja, jeg tror vel egentlig også det. Jeg er bare litt trygghetsjunkie. Jeg vil gjerne ha en fast sum inn på konto hver måned.Fordi jeg har barn og sånn.... 0 Siter
Colette Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Ja, jeg tror vel egentlig også det. Jeg er bare litt trygghetsjunkie. Jeg vil gjerne ha en fast sum inn på konto hver måned.Fordi jeg har barn og sånn.... Akkurat det skjønner jeg veldig godt....Men du vet vel innerst inne at det ikke er noe problem? 0 Siter
tonie Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Akkurat det skjønner jeg veldig godt....Men du vet vel innerst inne at det ikke er noe problem? Nja...Erfaringmessig vet jeg at det går opp og ned, og det kan jeg leve med, bare det ikke blir ned over måneder. Da freaker jeg ut. tonier trenger smør på brødet og litt ekstravanganza periodevis for å trives;) 0 Siter
Colette Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Nja...Erfaringmessig vet jeg at det går opp og ned, og det kan jeg leve med, bare det ikke blir ned over måneder. Da freaker jeg ut. tonier trenger smør på brødet og litt ekstravanganza periodevis for å trives;) Det er alltid usikkert og drive sitt eget. Og det kan være stressende med økonomi/penger. Men det veies opp av godene. Det er 8 år siden jeg ble 1 av 3 deltakere i et AS. Og jeg har aldri angret:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.