Kelia Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har et ryddeprosjekt på gang nå, og lurer på alle bilder (altså framkalte bilder med negativ) om vi skal digitalisere dem. Hva gjør dere andre, bruker dere fortsatt album og ikke digitalsierer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Vi har kjøpt en negativscanner og har et prosjekt med å scanne alle gamle bilder. Kvaliteten blir ikke helt som på digitale bilder, selvfølgelig. Album er det dessverre lenge siden jeg var flink med :/. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelia Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Vi har kjøpt en negativscanner og har et prosjekt med å scanne alle gamle bilder. Kvaliteten blir ikke helt som på digitale bilder, selvfølgelig. Album er det dessverre lenge siden jeg var flink med :/. vet du om kvaliteten blir bedre om en gjør det hos feks fotoknudsen istedenfor egen scanner? syns det var lurt å gjøre det selv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 vet du om kvaliteten blir bedre om en gjør det hos feks fotoknudsen istedenfor egen scanner? syns det var lurt å gjøre det selv! Aner ikke, vet bare at jeg var spesielt skuffet over kvaliteten på noen babybilder. Men kan jo ha sammenheng med kvaliteten på bildet som sådan - kanskje kvaliteten ikke var god nok til å blåses opp i skjermformat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg er litt "kjerringa mot strømmen". Jeg er ivrig scrapper, og fremkaller alle bilder. Ja, jeg har digitalkamera. Jeg liker å ha bildene og sette dem i album og pynte og gjøre det fint. Å digitalisere gamle bilder har jeg ikke tenkt på en gang. Men ettersom du ikke er glad i å pusle med album, kan jo det være en god ide. Bedre å ha dem digitalt enn at de ligger og slenger i en skuff. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har brukt digitalkamera i snart 6 år og har tatt mange tusen bilder, fremkaller selvfølgelig ikke alle. ) Men innimellom tar jeg et raid og fremkaller og lager noen scrapper av ungene eller setter inn noen i hytteboka. Eksen holder på å scanne inn alle bildene av ungene fra de ble født og frem til i dag og jeg har selv scannet alle mine egne barndomsbilder - det var morsomt det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelia Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Har brukt digitalkamera i snart 6 år og har tatt mange tusen bilder, fremkaller selvfølgelig ikke alle. ) Men innimellom tar jeg et raid og fremkaller og lager noen scrapper av ungene eller setter inn noen i hytteboka. Eksen holder på å scanne inn alle bildene av ungene fra de ble født og frem til i dag og jeg har selv scannet alle mine egne barndomsbilder - det var morsomt det! har du gjort det selv, altså digitalisert barnedomsbildene, med ev. hvilken scanner?ble resultatet bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 har du gjort det selv, altså digitalisert barnedomsbildene, med ev. hvilken scanner?ble resultatet bra? Ja, har en HP-sak, kombinert kopimaskin, scanner og skriver (Photosmart ett eller annet) og den er veldig god synes jeg. ) Min kjære trodde jeg hadde fremkalt bildene via nettet da jeg viste ham noen jeg hadde skrevet ut selv på fotopapir. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelia Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, har en HP-sak, kombinert kopimaskin, scanner og skriver (Photosmart ett eller annet) og den er veldig god synes jeg. ) Min kjære trodde jeg hadde fremkalt bildene via nettet da jeg viste ham noen jeg hadde skrevet ut selv på fotopapir. husker du hva den koster ca? virker veldig bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 husker du hva den koster ca? virker veldig bra. ca. 1500,-. Men jeg anbefaler å legge i litt mer og kjøpe en trådløs, jeg kan bare bruke den på den stasjonære maskina og det er i grunnen litt upraktisk. Nei, jeg gidder ikke styre med kabel. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.