Gå til innhold

Blemmer under føttene

Mstormo

Anbefalte innlegg

Hei,

Gutten min på 1,5 år har væskefylte små blemmer under begge beina. Blemmene ligger som perler under huden og hvis jeg klemmer på disse kommer det klar væske ut. Blemmene kommer og går, men han har hatt blemmer kontinuelig i 4 måneder. Blemmene klør. Noen av blemmene blir betente. Han har til tider vondt for å gå og er tydelig plaget. Jeg telte i dag 50 blemmer under den ene foten.

Vet dere hva dette er og om det finnes noe som kan lindre plagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hånd-, munn- og fotsyke? Må ikke forveksles med munn- og klovsyke. :o) Det er en virus-greie som kan gi blemmer i håndflatene, under fotsålene og i munnen om jeg ikke husker helt feil. Du får google litt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hummerogkanari

Hånd-, munn- og fotsyke? Må ikke forveksles med munn- og klovsyke. :o) Det er en virus-greie som kan gi blemmer i håndflatene, under fotsålene og i munnen om jeg ikke husker helt feil. Du får google litt. :o)

Bare at hånd-, fot- og munnsykdom pleier vel ikke vare i månedsvis.

Forøvrig er det kanskje ikke så lurt å kleme/stikke hull på blemmene? Om ikke dere har vært til legen, er det sikkert lurt å ta en tur hvis han fremdeles er plaget.

Kan det være noe han reagerer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at hånd-, fot- og munnsykdom pleier vel ikke vare i månedsvis.

Forøvrig er det kanskje ikke så lurt å kleme/stikke hull på blemmene? Om ikke dere har vært til legen, er det sikkert lurt å ta en tur hvis han fremdeles er plaget.

Kan det være noe han reagerer på?

Legg svaret ditt rett fra trådstarter så får hun det i sin "Svar til meg"-liste. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...