Gå til innhold

Hard aføring

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei.Jeg har en sønn på 16 mdn gammel han har problemer med hard aføring.den er helt stiv når han har aføring og han får grusome smerter.han har ikke aføring på en til to dager og etter det hard aføring og da blir det noen dager vanlig og så fortsetter det..han blir helt stiv når han har aføring han mister nesten pusten som det gjor vondt.jeg gir til han maltekstrat,laktolose,minifon dråper og det hjelper særlig ikke mye.kan noen vær så snill hejlpe meg og komme med gode råd-takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest segunda

Snakk med helsesøster og la henne gi deg råd i forhold til kosthold. Jeg vil tro at det må endringer i kostholdet til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av tantebarna mine var sterkt plaget med dette.

Det ene så mye at hun måtte på sykehus. Husker at de smurte litt olje (vet ikke hva slags olje) rundt endetarmsåpningen for å gjøre det litt lettere å få ut avføringen.

Har du forsøkt mat som er avførende? Som svisker etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avføring

Ordet ble brukt så mange ganger i innlegget at det kan ikke ha vært en skrivefeil. Derfor "må" jeg bare informere om at det heter avføring. For jeg antar det er avføring du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...