Gjest Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei.Jeg har en sønn på 16 mdn gammel han har problemer med hard aføring.den er helt stiv når han har aføring og han får grusome smerter.han har ikke aføring på en til to dager og etter det hard aføring og da blir det noen dager vanlig og så fortsetter det..han blir helt stiv når han har aføring han mister nesten pusten som det gjor vondt.jeg gir til han maltekstrat,laktolose,minifon dråper og det hjelper særlig ikke mye.kan noen vær så snill hejlpe meg og komme med gode råd-takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Snakk med helsesøster og la henne gi deg råd i forhold til kosthold. Jeg vil tro at det må endringer i kostholdet til her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 To av tantebarna mine var sterkt plaget med dette. Det ene så mye at hun måtte på sykehus. Husker at de smurte litt olje (vet ikke hva slags olje) rundt endetarmsåpningen for å gjøre det litt lettere å få ut avføringen. Har du forsøkt mat som er avførende? Som svisker etc? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gi mye vann å drikke. Evt noe juice. Unngå søt-melk en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avføring Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ordet ble brukt så mange ganger i innlegget at det kan ikke ha vært en skrivefeil. Derfor "må" jeg bare informere om at det heter avføring. For jeg antar det er avføring du snakker om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.