Gjest Trist mamma Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 på vegne av ungen min. Nå har barnet snakket med far i tlf, som har lovet at i sommer skal de på laaaang, morsom ferie sammen. Og jeg vet jo, som alltid, at det blir det ikke noe av. Han kommer nok ikke til å dukke opp engang. Ikke kom det pakke til verken bursdag eller jul heller, det skulle barnet for når de møtes til sommeren. Sa han. Både denne jula, og forrige, og forrige før der igjen. Og barnet "glemmer" alle tidligere skuffelser, og gleder seg vilt. Og når far sier at nei, dessverre går det ikke denne gangen pga av det og det, er barnet så forståelsefull og sier stakkars far. Jeg er luta lei av at barnet mitt blir holdt for narr på denne måten, år etter år. Håpet er jo bate at barnet snart innser at det er mest prat, slik at h*n slipper å bli så kjempeskuffet hver gang. Prøver å dempe forventningene, men denne gangen har far lovet at det skal ordne seg, og så blir jeg den slemme som prøver å ødelegge. Egentlig ikke noe svar på dette, men jeg må få ut litt frustrasjon, samtidig som jeg gråter innvendig mens jeg sitter her og ser på barnet mitt som allerede legger ferieplaner, og gleder seg til den stooore gaven som skal komme "snart". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Denne pappaen trenger å opppleve konsekvenser for sine idiotiske handlinger... Dessverre vet jeg ikke hva som kan gjøres, håper noen kan gi deg et godt svar. Føler også med ungen din, avhengig av alder kan du kanskje ta en alvorsprat men ham/henne også, like greit med en skikkelig virkelighetsorientering. :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg hadde ringt og skjelt ut pappaen, for en idiot som gjør sånn mot barnet deres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.