Gjest Very good Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Vi har store problemer med å holde matbudsjettet på 8000 kr. To voksne og to barn. Men skjønner at vi har forbedringspotensiale etter å ha lest her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 3600,- pr mnd, men eg har ungene 50%. De er ikke småspiste, og er bare 7 og 11 år. Det går 1 brød om dagen, og en liter biola varer ikke lenge.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg lastet ned en applikasjon til telefonen min ved nyttår for å få oversikt over nettopp dette. http://www.androlib.com/android.application.com-helloexpense-jCDx.aspx I januar og februar har jeg brukt litt i overkant av kr. 4 000,- på dagligvarer. Dvs. alt jeg handler på Meny og Rema. Jeg bor alene og har 1 barn som er hos meg annenhver uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vi har store problemer med å holde matbudsjettet på 8000 kr. To voksne og to barn. Men skjønner at vi har forbedringspotensiale etter å ha lest her. Oi, dere bruker enda mer enn oss, tror jeg! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.