Gjest prust Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Min snart-tolvåring lå henslengt på sofaen i kveld, og vi pratet om helga. Det var snakk om at vi skulle besøke en vennefamilie av oss i morgen kanskje. Da kommer det fra ham: "Jeg og "Kristian" og "Thomas" skal på fest hos "Frida" i morgen, så jeg kan ikke være med" - mens han smilte litt halv-lurt... Hmmmmm - min lille gutt er ikke liten lenger, og det er litt spennende, synes jeg ;-) For noen uker siden var de samme tre guttene + en til i klassen i bursdag hos ei av jentene - da var de 4 gutter og 4 jenter. Litt rart, og litt spennende - moro å se dem vokse fra barn til ungdom, selv om gutten min i kroppen fremdeles absolutt er gutt ennå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ja dette er spennende tider. Gutten min er ett år eldre enn din og har allrede hatt sin første kjæreste. Det er stadig noe jentestyr på gang og han er deginitivt ikke lite i kroppen lenger. Armer og ben vokser fra hodet, han har får mørk stemme og er lang og hengslete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 *hehe* Her om dagen hadde jeg vasket klær og da jeg skulle henge dem opp etter vask ble jeg stående og stusse over et par stoooore sokker. "Jøss? Har jeg klart å rote med meg kjæresten sokker til byen?" Neida - det var guttungens! Hjeeeelp... Han er ingen liten smågutt lenger nei. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 *hehe* Her om dagen hadde jeg vasket klær og da jeg skulle henge dem opp etter vask ble jeg stående og stusse over et par stoooore sokker. "Jøss? Har jeg klart å rote med meg kjæresten sokker til byen?" Neida - det var guttungens! Hjeeeelp... Han er ingen liten smågutt lenger nei. ) Min 11-åring og jeg bruker nå samme skostørrelse. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Min 11-åring og jeg bruker nå samme skostørrelse. :-) Samme her... Husets 11-åring låner ullsokkene mine dersom han har "glemt" å slenge sine til vask.... Mens 15-åringen for lengst har måttet gå på jakt i farens skuff ved samme tilfelle der.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Min 11-åring og jeg bruker nå samme skostørrelse. :-) Mi er 10,5 og vi kan bruke samme sko og sokker. ) Guttungen er 12,5 år og fikk nye vintersko til vinterferien i str. 42...! Han er liten og syltynn så det ser helt sprøtt ut med de digre skoene! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 De blir store ja :-). Min elleveåring kom hjem fra skolen i forrige uke, da hadde klassen vært hos helsesøster og lært om puberteten og fått en brosjyre. Den ble slengt i bordet foran meg med kommentaren: "Du mor, når jeg kommer i puberteten blir du og far teite!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Søt historie det du forteller. Ja, det er rart og nesten vemodig at de utvikler seg og vokser fra oss. Barn er til låns- ingen tvil om det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Mi er 10,5 og vi kan bruke samme sko og sokker. ) Guttungen er 12,5 år og fikk nye vintersko til vinterferien i str. 42...! Han er liten og syltynn så det ser helt sprøtt ut med de digre skoene! ) Min er 11,5 og bruker str. 38. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 De blir store ja :-). Min elleveåring kom hjem fra skolen i forrige uke, da hadde klassen vært hos helsesøster og lært om puberteten og fått en brosjyre. Den ble slengt i bordet foran meg med kommentaren: "Du mor, når jeg kommer i puberteten blir du og far teite!" ''Du mor, når jeg kommer i puberteten blir du og far teite!'' Fantastisk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Mi er 10,5 og vi kan bruke samme sko og sokker. ) Guttungen er 12,5 år og fikk nye vintersko til vinterferien i str. 42...! Han er liten og syltynn så det ser helt sprøtt ut med de digre skoene! ) 14-åringen min bruker 45, utrolig, faren hans bruker bare 39 og det gjør jeg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 De blir store ja :-). Min elleveåring kom hjem fra skolen i forrige uke, da hadde klassen vært hos helsesøster og lært om puberteten og fått en brosjyre. Den ble slengt i bordet foran meg med kommentaren: "Du mor, når jeg kommer i puberteten blir du og far teite!" He - he :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Søt historie det du forteller. Ja, det er rart og nesten vemodig at de utvikler seg og vokser fra oss. Barn er til låns- ingen tvil om det Ja, jeg følte plutselig at han nesten var blitt ungdom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 *hehe* Her om dagen hadde jeg vasket klær og da jeg skulle henge dem opp etter vask ble jeg stående og stusse over et par stoooore sokker. "Jøss? Har jeg klart å rote med meg kjæresten sokker til byen?" Neida - det var guttungens! Hjeeeelp... Han er ingen liten smågutt lenger nei. ) Sokker bruker vi om hverandre, vi fire eldste. Gutten min på snart 12 bruker 40 i sko, jeg bruker 41/42. Hun på 9,5 bruker 39. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja dette er spennende tider. Gutten min er ett år eldre enn din og har allrede hatt sin første kjæreste. Det er stadig noe jentestyr på gang og han er deginitivt ikke lite i kroppen lenger. Armer og ben vokser fra hodet, han har får mørk stemme og er lang og hengslete. Det har foreløpig ikke vært snakk om noen kjæreste eller forelskelser blant disse guttene, men jeg tror kanskje jentene i klassen evever litt rundt i noen rosa skyer... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.