Gå til innhold

lite hår

Gjest hårløsa

Anbefalte innlegg

Gjest hårløsa

Har ei jente på 6 år som nesten ikke har hår. Hun har klippet seg én gang og da var det kun litt stussing foran pga tynne tupper. Det har kommet mer hår de siste to årene men det er fortsatt helt engletynt, veldig lite og det vokser overhodet ikke i lengden. Dette plager henne selvfølgelig.

Hva kan det komme av?? noen som har opplevd liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde veldig lite hår da jeg var liten. Men da det først satte i gang å vokse så fikk jeg masse hår og det har jeg hatt hele tiden etterpå. Nå synes jeg det begynner å bli litt mindre men alle damene i familien til faren min har blitt tynne i håret, men det tykke håret har jeg etter mora mi og alle ungene har arvet det også.

Jeg husker at jeg var sinna på alle som trodde jeg var gutt og sa veldig klart ifra at jeg var jente og het Dorthe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig lite hår da jeg var liten. Men da det først satte i gang å vokse så fikk jeg masse hår og det har jeg hatt hele tiden etterpå. Nå synes jeg det begynner å bli litt mindre men alle damene i familien til faren min har blitt tynne i håret, men det tykke håret har jeg etter mora mi og alle ungene har arvet det også.

Jeg husker at jeg var sinna på alle som trodde jeg var gutt og sa veldig klart ifra at jeg var jente og het Dorthe :o)

Åja - den gangen hadde alle jenter langt hår med hårbånd eller musefletter, så de med lite hår var gutter. Husker det godt. Lurer på hvor mange ganger noen forsøkte å henvise meg til guttedoen fordi jeg hadde dårlig hårvekst...

Jeg har fortsatt ikke spesielt fint hår, men det ser atskillig bedre ut enn på 60-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja - den gangen hadde alle jenter langt hår med hårbånd eller musefletter, så de med lite hår var gutter. Husker det godt. Lurer på hvor mange ganger noen forsøkte å henvise meg til guttedoen fordi jeg hadde dårlig hårvekst...

Jeg har fortsatt ikke spesielt fint hår, men det ser atskillig bedre ut enn på 60-tallet.

Jeg hadde rødt hår attpåtil og ble derfor verken kledd i rødt eller rosa og helst i blått. Hehe, jeg har et maleri av meg sjøl på veggen og det hender enda at folk lurer på hvem den gutten er for begge mine var blonde, den yngste er nesten hvit enda, men vi er like i ansiktet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...