Gjest GA Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 er det sånn det er? http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7558728 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Vi har hatt diskusjoner i barnehagen vår også - særlig i forhold til om barna skal få ha med seg sjokolade på de ukentlige turdagene. Beste kommentaren kom fra en far som mente at melkesjokolade ikke kunne regnes som sjokolade 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Vi har hatt diskusjoner i barnehagen vår også - særlig i forhold til om barna skal få ha med seg sjokolade på de ukentlige turdagene. Beste kommentaren kom fra en far som mente at melkesjokolade ikke kunne regnes som sjokolade Har det virkelig vært diskusjoner rundt om man kan få lov til å ha med sjokolade en gang i UKEN? Hos oss er det mer i retning av er det lov å ha med sjokolade på den ene spesielle anledningen i ÅRET... :-) Men han skal vel ha for forsøket, å faktisk si høyt at melkesjokolade ikke kan regnes som sjokolade syns jeg nesten var sjarmerende:-) Han har _virkelig_ skjønt hva diskusjonen dreide seg om tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har det virkelig vært diskusjoner rundt om man kan få lov til å ha med sjokolade en gang i UKEN? Hos oss er det mer i retning av er det lov å ha med sjokolade på den ene spesielle anledningen i ÅRET... :-) Men han skal vel ha for forsøket, å faktisk si høyt at melkesjokolade ikke kan regnes som sjokolade syns jeg nesten var sjarmerende:-) Han har _virkelig_ skjønt hva diskusjonen dreide seg om tenker jeg. Ja, du kan så si Det ble luftet om barnehagen skulle være helt sukkerfri, men det var det ingen som følte var nødvendig. Det ble heller ikke bestemt at turdagene skulle være sukkerfrie, men at de skulle være godterifrie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.