Gjest Arbeidstaker Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg skal bytte jobb 1. april. I juni får jeg feriepenger fra tidligere arbeidsgiver. I juli skal jeg ha ferie i ny jobb, uten lønn. Hvordan blir det i juni.. får jeg full lønn utbetalt fra ny arbeidsgiver da, eller trekker de meg for ferien jeg skal ha senere på sommeren?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Veldig forskjellig praksis - som regel kan du avtale dette med arbeidsgiver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Når de nye jobb trekker deg for ferie er umulig å svare på. Men AT de trekker deg er helt sikkert. Juni eller juli er vel naturlig. Husk at du også da får feriepenger for perioden fram til 1. April i år. Altså blir det ganske lite feriepenger utbetalt neste sommer. Kanskje greit å legge av disse:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.